Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Uprawnienia DSB - Norwegia

Czytali temat:
Karol S Adrian Adrian Kasia K fruk Ikett Personalpartner Waldemar lipinski Grzegorz1978 Haffke Kordian Dubiejko Oliwia CC MaxPL Maciej Maciej (1567 niezalogowanych)
2 Posty
Kordian Dubiejko
(KordianDubiejko)
Wiking
Cześć
Jestem młodym elektrykiem z ponad dwuletnim doświadczeniem w zawodzie i ukończoną szkołą elektryczną na profilu technik elektryk.
Planuję za miesiąc lub dwa wyjechać do Norwegi.
Mam pytanie dotyczące uzyskania dokumentów
DSB.
1.Jakie dokumenty wysłać do biura w Norwegi ( posiadam uprawnienia SPE do 1 KV na eksploatacje i pomiary, świadectwo ukończenia technikum na profilu elektrycznym, świadectwo maturalne, dyplomy profilowe, świadectwa pracy)?
2.Gdzie mam je wysłać ( e-mail czy szukać poczty)?
3. Wszystkie dokumenty mają być w języku norweskim czy przejdzie w języku angielskim?
4. Czy wyjazd do Norwegi jest możliwy i praca jako elektryk bez tych uprawnień i aplikowanie po ten dokument po przyjeździe?
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1654 Posty
Kasia K
(KasiaKacz) Online
Maniak
KordianDubiejko napisał:
Cześć
Jestem młodym elektrykiem z ponad dwuletnim doświadczeniem w zawodzie i ukończoną szkołą elektryczną na profilu technik elektryk.
Planuję za miesiąc lub dwa wyjechać do Norwegi.
Mam pytanie dotyczące uzyskania dokumentów
DSB.
1.Jakie dokumenty wysłać do biura w Norwegi ( posiadam uprawnienia SPE do 1 KV na eksploatacje i pomiary, świadectwo ukończenia technikum na profilu elektrycznym, świadectwo maturalne, dyplomy profilowe, świadectwa pracy)?
2.Gdzie mam je wysłać ( e-mail czy szukać poczty)?