Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Poszukuje pracy. - Norwegia

3 Posty

()
Wiking
Witam Wszystkich
Jestem tu nowy, mam nadzieję, że dobry dział znalazłem. Sytuacja się mi finansowa lekko skomplikowała w Polsce i chcę wyjechać. Nie przewidywałem tego, dlatego język angielski podstawowy jak narazie. Czy mam szanse na znalezienie jakiejś pracy? Może ktoś coś wie?

Mam 27 lat, mieszkam w Polsce okolice Krakowa ale chcę wyjechać na kilka lat ze względów finansowych a także rozwoju zawodowego. Od 11 lat pracuję w jednej firmie - branża mięsna - produkcja. Od 2 lat jestem kontrolerem jakości na swoim dziale, nadzoruję, pomagam i koordynuję pracą 6 osób. Jestem uczciwym i rzetelnym pracownikiem bez nałogów, zresztą widać po stażu pracy w jednej firmie. Z zawodu jestem rzeźnik-wędliniarz (pozytywny egzamin zawodowy) - o profilu produkcyjnym a ogólnie posiadam wykształcenie średnie-pomaturalne.

Chętnie podjął bym pracę na produkcji, ale mogę też na myjni samochodowej( dorabiam w Polsce), przy koszeniu trawników, porządkach cokolwiek rozważę każdą propozycję. Godziny nie są dla mnie problem w Polsce wyrabiam miesięcznie około 250-280 h/miesiąc.

Interesuje mnie praca tylko legalna, z ubezpieczeniem itd bo chcę jechać na kilka lat.

Myślicie, że mam jakieś szanse? Słyszałem, że bez znajomości, bez polecenia marne szanse:/
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
223 Posty
ALEXANDER HAZARD
(ALEXANDEROS)
Stały Bywalec
Masz duże wymagania a praktycznie nic sobą nie reprezentujesz. Za mało jak na wymagania. Na początek na SZCZOTĘ!!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty

()
Wiking
Może być i szczota a znasz to z własnego doświadczenia ? Każdy od czegoś zaczynał...a co jest z tymi wymaganiami ? Umowa o prace legalna to cos nieosiągalnego że uważasz tak wielkim wymaganiem ???
Zgłoś wpis
Oceń wpis: