Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

6
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

placa - Norwegia

3 Posty
leszek adamowicz
(lestek)
Wiking
witam,chcialbym sie dowiedziec,czy wolno firmie zatrudniajacej pracownikow w sobote odpisywac im pol godziny za sniadanie i czy firma obowiazana jest placic setki za przepracowane godziny,czy jezeli pracuje od poniedzialku do piatku po 10 godzin musze odpisywac godzine na sniadania,czy tylko pol godziny,czy jest tez cos takiego,ze jezeli nie mam zabezpieczonego ubioru zimowego,a jest -10stopni,czy mam pracowac na dworze,jestem elektrykiem,prosze o udzielenie mi odpowiedzi.Leszek
prosze priv na moj e-mail:adam.lip@op.pl
Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów

(Antoni.)
Wiking
Witam się kolego wcale nie musisz pracować sobotę i masz wolna sobote .To jest twoja wola mozesz tez pracować od 7-15 .7.5 godziny Norwegii jest tak ze pracuje się 8 .0.5 się odpisuje na sniadanie . Pozatem też nie musisz pracować 10 godzin
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
3258 Postów
boj fra oszlo
(bojfraoszlo)
Maniak
lestek napisał:
witam,chcialbym sie dowiedziec,czy wolno firmie zatrudniajacej pracownikow w sobote odpisywac im pol godziny za sniadanie i czy firma obowiazana jest placic setki za przepracowane godziny,czy jezeli pracuje od poniedzialku do piatku po 10 godzin musze odpisywac godzine na sniadania,czy tylko pol godziny,czy jest tez cos takiego,ze jezeli nie mam zabezpieczonego ubioru zimowego,a jest -10stopni,czy mam pracowac na dworze,jestem elektrykiem,prosze o udzielenie mi odpowiedzi.Leszek
prosze priv na moj e-mail:adam.lip@op.pl


...zapisujesz tyle ile przepracowałeś...
...brak zimowych ciuchów,hmmm...
...w jakim ,,burdelu,,pracujesz...?