Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

podróże - Norwegia

3 Posty
staszek.t
(staszek.t)
Wiking
Potrzebuję informacji na temat jazdy samochodem an polskiej rejestracji w norwegii. Mam zamier przyjechać do Norwegii samochodem z Polski a jestem rezydentem czy moge i na jakich warunkach
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
566 Postów
HeartB
(HeartB)
Wyjadacz
Chryste...... Trzymajta mnie. To samo pytanie po raz 10 759....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
164 Posty
Piotr Piotr
(pendzik9)
Stały Bywalec
Hahahaah dokładnie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
staszek.t
(staszek.t)
Wiking
Może jestem nowicjuszem, gdybyś wiedział to po prostu byś odpowiedział a tak to pewnie jesteś zielony na ten temat jak ja. Jak coś wiesz to podaj link. interesują mnie konkrety nie jakieś informacje z Tool.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
150 Postów

(Krowa)
Stały Bywalec
rezydent to prawie jak prezydent
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
Nie wierz tym z Podkarpacia
80% to Goralenvolk
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
25 Postów
sykel
(sykel)
Wiking
napisał:
staszek.t napisał:
Może jestem nowicjuszem, gdybyś wiedział to po prostu byś odpowiedział a tak to pewnie jesteś zielony na ten temat jak ja. Jak coś wiesz to podaj link. interesują mnie konkrety nie jakieś informacje z Tool.

Panie, konkrety najpewniejsze to od chłopaków z Podkarpacia, najlepsi są, wszak nie za darmo, ale jak postawisz takiemu litra na twarz(z przemytu najlepiej żeby był bo takim z vinmonopolu to się jeszcze otruje) to zdobędziesz kompleksowe informacje na temat:
-jazdy na PL blachach
-podatkach
-służbie zdrowia
- kto jest winny katastrofy smoleńskiej (tu polejesz w międzyczasie) i dla czego to jest Tusk...

i wielu innych.

to tak jak krystian czy kortez po litrze najmadrzejszy
Zgłoś wpis