Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Start w Norwegii - Norwegia

Czytali temat:
Onaa Onaa Smoukit (7215 niezalogowanych)
37 Postów
Janusz Telka
(telkin1)
Nowicjusz
Witam na ogóle....

Gdybym nie wierzył w to ze dostanę tu pozytywne odp. to nie zawracałbym sobie głowy pisaniem (przejrzałem trochę forum.......Trochę o mnie...mam 45 lat i zamierzam następne lata spędzic na banicji bo w kraju uczciwe to już ciężko jest. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w budowlance bo większość czasu spędziłem za kółkiem niestety tylko busa ( kat.B ) ale lewych rąk do pracy nie mam. Miałem okazję siedzieć trochę czasu w Irlandii gdzie ze synem malowaliśmy domy. ogólnie znam realia życia za granicą jednak zdecydowałem się na wyjazd.Angielski nie za mocny ale tez nie ostatni.
Ja wiem , że w ten sposób się pracy nie załatwia ale piszę po to że być może znajdzie się jakaś bratnia dusza która ma dodatkowo wolne łózko i miała by chęć poprowadzić mnie za rękę przez te pierwsze formalności a praca..no cóż..trzeba być dobrej myśli...
Jestem na facebooku wiec focie do wglądu żeby nie być anonimowym.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1189 Postów

(Izzy)
Maniak
ale sobie pojechałeś ...a garbatego aniołka widziałeś kiedyś
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
37 Postów
Janusz Telka
(telkin1)
Nowicjusz
przeglądając forum widziałem ze bardziej jestes dokuczliwy jak pozyteczny ..no .ale nikt nie jest doskonały.....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1189 Postów

(Izzy)
Maniak
telkin1 napisał:
przeglądając forum widziałem ze bardziej jestes dokuczliwy jak pozyteczny ..no .ale nikt nie jest doskonały.....

aha

lubię też pisać wiersze
powodzenia w szukaniu jelenia ....