Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Chce wjechać na stałe do Norwegii - Norwegia

Czytali temat:
(1459 niezalogowanych)
4 Posty

(jamas777)
Wiking
Witam.Mam na imie Artur mam 27 lat, z zawodu jestem Kucharzem.Ale pracowałem już w różnych branżach.Wiec żadna praca mnie nie przeraża.Chciałbym wyjechać na stałe do Norwegii.I chciałem prosić o jakieś rady,ewentualnie o pomoc z Pracą.Co robić,gdzie najlepiej szukać.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
571 Postów
helen :)
(pozazycie)
Wyjadacz
jamas777 napisał:
Witam.Mam na imie Artur mam 27 lat, z zawodu jestem Kucharzem.Ale pracowałem już w różnych branżach.Wiec żadna praca mnie nie przeraża.Chciałbym wyjechać na stałe do Norwegii.I chciałem prosić o jakieś rady,ewentualnie o pomoc z Pracą.Co robić,gdzie najlepiej szukać.

Chciec a moc pozostac na stale to troche chyba roznica.
Odnies sie do watkow opisanych w tych kwestiach.
Jest tego duzo i znajdziesz odpowiedzi na swe zapytania.
Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
771 Postów
Iza _
(yzia)
Wyjadacz
uwazaj, zaraz sie zleca fachowcy od wszystkiego i Cie zjedza takie jest to forum niestety
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1189 Postów

(Izzy)
Maniak
yzia napisał:
uwazaj, zaraz sie zleca fachowcy od wszystkiego i Cie zjedza takie jest to forum niestety

yzia ale zamiast straszyć kolegi,chyba jestes w stanie mu pomóc
bo nie rozumie twojej odpowiedzi
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2929 Postów
markus d
(Andre ved mark)
Maniak
a niech przyjeżdża na kucharzy jest masę ogłoszeń choćby tu

www.finn.no/finn/job/fulltime/result?keyword=kokk&sort=0
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak