Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

1 Post
Ewa Abra
(EwaAbra)
Wiking
Polacy co chcieli wrócic sa uziemieni ... samoloty nie latają , granica z Danią zamknięta .. chyba wpław..do Swinoujścia ..Ludzie ratujcie jak wrócić gdy nie mam samochodu
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -6  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów
jack111
(jack111)
Wiking
Do noregg: mówiłem o zamykaniu wszystkiego w Polsce dwa miesiące temu. Ciekawe jakbyś np. prowadził sklep i kazali by go zamknąć a zero wirusa czy byś się cieszył bo masz zatrudnionych ludzi i musisz im płacić za nic nierobienie. A co powiedzieli by rodzice którzy pracują a nie mają z kim zostawić dzieci bo szkoły pozamykane bo może za dwa miechy przyjdzie wirus. Nie jestem wcale roszczeniowy bo pracuję w Norwegii od 15 lat i nic od polskiego rządu nie biorę . Właśnie widać kto z nas jest roszczeniowy!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
250 Postów
noregg
(noregg)
Stały Bywalec
A wiesz co to jest takie stwierdzenie "przyroda"?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -5  
Odpowiedz   Cytuj
108 Postów
EWA J
(ewunia200)
Początkujący
MarekKrychowiak napisał:
O co chodzi? Norwegian dalej sprzedaje bilety. Dania zamknela granice a fjordline rowniez sprzedaje bilety promowe. I jest informacja ze w weekend promy kursuja normalnie. Ok ale skoro granica jest zamknieta to o co tu chodzi..tylko jedyne przjscie Kristiansand Hirshals jest otwarte ze wzgledu na mozliwosc bardzo smutnych okolicznosci np.pogrzeb,wiec te komentarze o debilizmie niech autor wsadzi sobie w buty,delikatnie ujmujac.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
250 Postów
noregg
(noregg)
Stały Bywalec