Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

kolezanka pilnie poszukiwana/oslo - Norwegia

Czytali temat:
Karol S Artur Z Emilian Marciniak Turski Mirosław Charlie B kamila19961994 Maky G Kasia Wu (1751 niezalogowanych)
1 Post

(kasiek_82)
Wiking
Hej dziewczyny,
jestem nowa w Oslo, szukam koleżanki do wspólnych spotkań, jeszcze chwila i zwariuje z nudów wiec pomóż dobra kobieto
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów
M k
(skorpionica)
Wiking
Czesc szkoda ze taki kawalek mieszkasz odemnie ,mieszkam w Moss okolo godz, ale dla niechcacego to nic trudnego, jak masz ochotke na pogaduszki to mozemy zamienic sie telefonami..Pozdrawiam goraco i gowa do gory
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
K... P...
(K...)
Wiking
znam to tez szukam bratniej duszyczki. Wypady na zakupy i na kawe w towarzystwie kolezanki to bardzo mila perspektywa moze wymienimy sie telefonami ? Jestem Kaska
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty
K... P...
(K...)
Wiking
aha no i mieszkam w Oslo
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów
AGNIESZKA Wx
(kokeshi)
Wiking
Z chęcią poznam ciekawe dziewczyny, z którymi mogłabym miło spędzić czas przy herbacie/kawie...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
12 Posty
Joanna 355
(anett222)
Wiking
Witajcie kolezanki
Jestem nowa osoba, przylatuje do Oslo, szukam mieszkania do wynajecia badz pokoiku do wynajecia , wiecie cos moze na ten temat? pozdr

Aneta
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -3  
Odpowiedz   Cytuj
24 Posty
Anna Krysiak
(arabella)
Wiking
mieszkamy w oslo koło lysaker jak ktoś ma ochotę się poznać