Karta podatkowa w Norwegii na 2023

Zamów

Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
Kamila ... Gabrieloslo Apo (1614 niezalogowanych)
12 Posty
Marta Pielecka
(Marta88)
Wiking
pewnie ze chce sie zapoznac
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
54 Posty
Monika Wójcik
(Niusia89)
Nowicjusz
Martuś tylko ja nie wiem czy ja do Ciebie trafie
Witamy nową kolezanke
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów

(ALK85)
Wiking
Świetnie Marta!! Dzieki. Będę wyprowadzać też psa dwa razy dziennie, obok podobno jest las, można więc pospacerować A Ty masz może pieska?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów

(ALK85)
Wiking
cześć Niusia89
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
12 Posty
Marta Pielecka
(Marta88)
Wiking
Monia to ja wyjde po Ciebie umawiamy sie o 12:30 na bekkestua bede czekala na stacji na Ciebie ALK85 nie mam pieska ale lubie spacery i moj synek tez
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
54 Posty
Monika Wójcik
(Niusia89)
Nowicjusz
ok ok
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów

(ALK85)
Wiking
Extra, odezwe sie jeszcze

Pozdrawiam!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów

(ALK85)
Wiking
Będę zajmować się 13 miesięczną dziewczynką, podejrzewam że będę wychodzić na spacery razem z nia i z pieskiem, jeszcze nie wiem jak wdrożą mnie jej rodzice, ale wygląda na to że Twoje maleństwo nie będzie osamotnione na takim spacerku a to przecież ważne. Nie wiem jak będzie tam z netem, ale zależało mi żeby jeszcze z Polski kogoś poznać w okolicy, wyśle Ci swoj numer na priv, możesz podesłać też swój, mam nadzieje że uda nam sie zgrać Na początku mama małej bedzie mi pomagać, ale podejrzewam że w pierwszym tygodniu listopada powinnyśmy się jakoś zgadać. Na przeciwko tej norweskiej rodziny mieszka au pair z Filipin, może być ciekawie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
12 Posty
Marta Pielecka
(Marta88)
Wiking
moj babelek ma 14 mies wiec super bedzie mial kolezanke nie moge sie doczekac spotkania
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów
Emilia Bolek
(Emilia88)
Wiking
ja jestem z moss
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram