Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Studia Magisterskie - Norwegia

Czytali temat:
(1546 niezalogowanych)
2 Posty
Rafał Telaczyński
(RafalTelaczynski)
Wiking
Witam. Mam kilka pytań dotyczących studiów magisterskich w Norwegii. Jestem obecnie na III roku Inżynierii Środowiska na Politechnice Warszawskiej (specjalizacja: Inżynieria Sanitarna i Wodna) i chciałbym się dowiedzieć czy jest tutaj osobą która robi, bądź robiła magisterkę po tym, lub podobnym kierunku w Norwegii. Jeśli chodzi o język norweski to znam na poziomie podstawowym, a obecnie jestem w trakcie kursu na poziom B1. Ogólnie chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z potrzebnymi dokumentami z uczelni i coś więcej na temat życia studenckiego w Norwegii (poziom nauczania, studia wieczorowe/zaoczne, możliwość pracy studiując, średnie koszty życia, ewentualne stypendia). Jeśli jest tutaj ktoś taki to byłbym bardzo wdzięczny za wszelka pomoc.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
Prosze:

www.mojanorwegia.pl/forum/view/139/nauka...w_norwegii__%3f.html

www.mojanorwegia.pl/forum/view/139/nauka...gdzie_studiowac.html