Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

• Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

joga w Oslo po polsku - Norwegia

Czytali temat:
Jarek Grudzień KATARZYNA KEDZIERSKA Mily Xyz mateusz Dzej Szymon Poznań/Oslo Wioleta .... Marek Marko Ania Skuza Matti Kart Claudia_30 kingam (9108 niezalogowanych)
8 Postów
Aga Antonik
(AgnieszkaMojmira)
Wiking
Hej wszystkim!
Jestem certyfikowanym nauczycielem jogi i zastanawiam się nad zorganizowaniem na przełomie jesieni i zimy zajęć jogi prowadzonej w języku polskim (wcześniej prowadziłam jogę po norwesku i polsku, w zależności od potrzeb ćwiczących). Najpierw chciałam się jednak zorientować czy w ogóle byłoby zainteresowanie czymś takim. Joga, jaką prowadzę to Somayog - bardzo spokojna forma ćwiczeń przeznaczona dla wszystkich, przede wszystkim jednak dla osób pracujących fizycznie, w stresie, kobiet w ciąży, osób, które z tych czy innych powodów nie mogą lub nie chcą udać się na bardziej dynamiczne zajęcia jogi klasycznej oraz osób starszych.

Edit z 12.10.2013:
Dla tych, którzy są zainteresowani zajęciami, a nie chcą przedzierać się przez cały wątek, dodaję, że najbliższy cykl zajęć zacznie się 20 listopada i potrwa do 5 lutego. Zajęcia trwają po półtorej godziny i odbywać się będą w środy między godziną 17.00 a 18.30.
Pod tym linkiem znajdują się wszystkie szczegóły dotyczące samej metody, miejsca, cen itd.:
http://soltempel.com/pl/sol_tempel2.php
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3