Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
Jarek Grudzień KATARZYNA KEDZIERSKA Mily Xyz mateusz Dzej Szymon Poznań/Oslo Wioleta .... Marek Marko Ania Skuza Matti Kart Claudia_30 kingam (9017 niezalogowanych)
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
to powiedzcie no człowieku
dlaczego ujmujecie sobie plusów
nie chcesz już jak ten z Bergenu wyglądać?
a i co to masz w tarczy?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
17 Postów

(kowalsky)
Wiking
Mojmira napisał:
Hej wszystkim!
Jestem certyfikowanym nauczycielem jogi i zastanawiam się nad zorganizowaniem na przełomie jesieni i zimy zajęć jogi prowadzonej w języku polskim (wcześniej prowadziłam jogę po norwesku i polsku, w zależności od potrzeb ćwiczących). Najpierw chciałam się jednak zorientować czy w ogóle byłoby zainteresowanie czymś takim. Joga, jaką prowadzę to Somayog - bardzo spokojna forma ćwiczeń przeznaczona dla wszystkich, przede wszystkim jednak dla osób pracujących fizycznie, w stresie, kobiet w ciąży, osób, które z tych czy innych powodów nie mogą lub nie chcą udać się na bardziej dynamiczne zajęcia jogi klasycznej oraz osób starszych.

To tak żeby Agnieszce nie było przykro.
I chłopaki dajcie jej plusów ile wlezie /żart/.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
17 Postów

(Maura)
Wiking
Mojmira napisał:
Hej wszystkim!