Mojmira napisał: Hej wszystkim!
Jestem certyfikowanym nauczycielem jogi i zastanawiam się nad zorganizowaniem na przełomie jesieni i zimy zajęć jogi prowadzonej w języku polskim (wcześniej prowadziłam jogę po norwesku i polsku, w zależności od potrzeb ćwiczących). Najpierw chciałam się jednak zorientować czy w ogóle byłoby zainteresowanie czymś takim. Joga, jaką prowadzę to Somayog - bardzo spokojna forma ćwiczeń przeznaczona dla wszystkich, przede wszystkim jednak dla osób pracujących fizycznie, w stresie, kobiet w ciąży, osób, które z tych czy innych powodów nie mogą lub nie chcą udać się na bardziej dynamiczne zajęcia jogi klasycznej oraz osób starszych.
To tak żeby Agnieszce nie było przykro.
I chłopaki dajcie jej plusów ile wlezie /żart/.
Jestem certyfikowanym nauczycielem jogi i zastanawiam się nad zorganizowaniem na przełomie jesieni i zimy zajęć jogi prowadzonej w języku polskim (wcześniej prowadziłam jogę po norwesku i polsku, w zależności od potrzeb ćwiczących). Najpierw chciałam się jednak zorientować czy w ogóle byłoby zainteresowanie czymś takim. Joga, jaką prowadzę to Somayog - bardzo spokojna forma ćwiczeń przeznaczona dla wszystkich, przede wszystkim jednak dla osób pracujących fizycznie, w stresie, kobiet w ciąży, osób, które z tych czy innych powodów nie mogą lub nie chcą udać się na bardziej dynamiczne zajęcia jogi klasycznej oraz osób starszych.
----------------------------------------------------
Raczej bym nie napisała tego postu, ale chyba zbyt dużo obłudy dewocyjnej p. Agnieszko, zbyt dużo?
Najpierw sztuczne? konta i daty ich powstania "osób" biorących udział w 'dyskusji' w tym wątku:
1.Mojmira 1.10.13
2.dnc - Ten profil nie istnieje lub nie jest już dostępny
3.niebo - 4.10.13
4.kovalsky - 5.10.13
5.PiotrCzarnecki - 2.10.13
...wszystke 5 kont nowe.
...czy nie są to konta powstałe na potrzeby tego tylko wątku na forum?
Dostałam też listy na prv od @PiotrCzarnecki - nienajmilsze. Nie będę cytować.