Kredyt konsumencki w Norwegii
Priseks: Eff. rente 15,8%, 65 000kr. over 5 ar, etablering 950kr., Totalt: 92 354kr.
Sprawdź
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Oslo

Napisz
Ania Kuzdra
Ania Kuzdra 07-09-2016 21:09 380 3

Szukam mieszkania w Oslo

Witam, Poszukuje pokoju do wynajęcia w Oslo (dla brata ) 29 lat, bez nałogów. Może ktoś szuka współlokatora? Pozdrawiam tel 45087247

Paweł K.
Paweł K. 07-09-2016 22:00 320

Szukam pokoju Okern i okolice grudzień 2016

Cześć ,szukam pokoju od grudnia 2016 w okolicach Okern. Jak ktoś szuka współlokatora lub ma pokój do wynajęcia to priv

MisiaQ
MisiaQ 07-09-2016 14:36 408 4

Potrzebny striptizer

Pilnie potrzebny Pan na piątek wieczór, który umili czas naszej koleżance na wieczorze panieńskim. Okolice Oslo

Kasia Kajfasz
Kasia Kajfasz 07-09-2016 10:26 220

transport

hei. czy ktoś jedzie autem do Polski w okolice Radomia? potrzeba przewieść trochę membrany

K K
K K 06-09-2016 11:37 332

Zakupy

.

Not Your Type
Not Your Type 24-07-2016 22:14 348 1

Wspólne wycieczki rowerowe

Jesteśmy zupełnie nowi w Oslo (tydzień). Dziś udało nam się kupić rowery, a że pogoda jest piękna to planujemy poznawać okolicę z perspektywy \"dwóch kółek\". Szukamy chętnych osób na ...

Uszi u
Uszi u 05-09-2016 21:16 333

Praca Workshop

Witam co powiecie mi o firmie Workshop.no prosze o komentarze na ten temat ?

Jack Yourman
Jack Yourman 02-09-2016 12:48 340 1

Fajny pozytywny facet pozna fajna dziewczyne :)*

Witam wszystkie miłe pozytywne dziewczyny i zapraszam na kawe, herbate lub np soczek Jesli marzysz o tym by blizej poznac fajnego faceta to bardzo dobrze trafiłas Czekam na wiadomość od Ciebie **

Hub Ert
Hub Ert 14-08-2016 20:24 398 5

Relax

Hej. Ktos ma chęć wyjsć napić sie piwa w centrum ?

pawelek666 pawel
pawelek666 pawel 03-09-2016 19:01 225

Hostel

Witam Niedługo przylatuje do Oslo na kilka dni,moze ktoś polecic jakis hostel w miare przystępnej cenie ? pokój tak 2-3 osobowy. Pozdrawiam

Patryk Patryk
Patryk Patryk 01-09-2016 16:54 237

Jest gdzieś w oslo jakiś sklep typu lopo market

Jest gdzieś w oslo jakiś sklep typu lopo market jeśli tak proszę o adresy. Pozdrawiam

30-08-2016 12:56 267

mieszkanie

Hej szukamy z koleżanką mieszkania w centrum Oslo, dwu pokojowego w miarę godnej cenie jak ktoś by coś słyszał ciekawego to proszę o wiadomość na priv dzięki

Marcin Miko
Marcin Miko 29-08-2016 12:50 394 4

Poszukiwania mieszkania lub pokoju.

Hey, znalazlem prace w Norwegii jako kierowca. Zaczynam od 9 Wrzesnia lecz jeszcze nie znalazlem lokum. Lokum szukam tutaj i na www.rubrikk.no oraz hybel.no. Jesli znacie jakie dobre strony to ...

Marlifox
Marlifox 22-08-2016 13:52 269

Pokój

Cześć ! Szukam do wynajęcia pokoju jednoosobowego od zaraz Najlepiej okolice Bislet lub Uniwersytetu )

Kasiulla91
Kasiulla91 22-08-2016 09:43 260 1

POKOJ NA WYNAJEM!!

Witam, Czy ktos z państwa posiada moze wolny pokoj w Oslo lub okolicy i nie znalazł jeszcze lokatora? Z checia ja i moj partner wynajmiemy pokoj na 5 dni. Z cena mozemy sie dogadac. Prosze o ...

Buzek Luzek
Buzek Luzek 21-08-2016 19:18 507

Polskie Piwo?

Da sie gdzieś w Oslo kupić polskie piwo?

Dariusz G.
Dariusz G. 20-08-2016 15:37 273

muza na żywo

minifestiwal na Lysaker. Udostępniony grill. Można przynieść własne jedzenie. Własne picie trzeba

MartaEM.M
MartaEM.M 20-08-2016 12:42 156

:)

Witam. Mam takie pytanko Przyjeżdza moj przyjaciel do Oslo i szukamy dla niego noclegu (pokoju) na 8 dni\" Oslo (okolice)\". Jeśli miałby ktoś do wynajęcia bardzo proszę o wiadomość. data ...

1988mala .
1988mala . 12-05-2016 20:37 1308 11

bieganie okolice centrum

[Strona: 1 2]

hej. ktoś chętny do biegania w okolicach centrum ? mój dystans 10 - 15 km . zapatrywania na półmaraton.

max max
max max 19-08-2016 19:52 193

Imprezy\ dyskoteki

Witam wszystkich. Wie ktos cos na temat jakiejs imprezy, dobrej dyskotece, oslo i okolice. Pozdrawiam serdecznie

Piotr Sus
Piotr Sus 19-08-2016 05:48 238

Poznajmy sie

Hej , Czy jakaś samotna dusza plci pięknej ma ochote wyskoczyć gdzieś na piwko , spacer , pogadac ? Proszę o info na priv Pozdrawiam milego dnia

Polka25
Polka25 17-08-2016 21:47 357 2

Wynajem mieszkań

Witam. Potrzebuje pomocy przy wynajmie mieszkania chciałabym 3 pokojowe najlepiej umeblowane. Czy nie wie ktoś o jakiś fajnym mieszkaniu w dobrej cenie w Oslo. Ja bym chciała pokryć ubezpieczenie za ...

Joanna Izd
Joanna Izd 17-08-2016 00:16 323 2

Poszukuje mechanika lub elektromechanika od zaraz!

Witam, tak jak w tytule poszukuje mechanika lub elektromechanika od zaraz. Mile widziane doświadczenie. Więcje informacji pod numerem tel: 46370818

Przejazd OStrów Wlkp - Oslo

Wyjeżdżamy do Oslo 25.08. Wracamy do Ostrowa Wlkp. 27.08. www.mojanorwegia.pl/ogloszenia/uslugi/tr...ow+wlkp.+-+oslo.html

16-08-2016 18:29 206

Hey

Szukam ludzi z kijkami , chętnie sie dołączę

piotr jurkiewicz
piotr jurkiewicz 12-08-2016 15:25 921 3

Kurs na podnośniki

Witam !!! Czy ktoś podpowie gdzie moge zrobić w oslo kurs na podnośniki , i żeby były testy polskojęzyczne. Prosze o jakiś namiar lub telefon . Dzięki pozdrawiam

Mateusz R
Mateusz R 15-08-2016 19:03 262

Spoty motocyklowe Oslo i okolice

Witam. Jeszcze troszkę sezonu zostało, więc może zbierzemy się grupą i po spotykamy się raz może 2 razy w tygodniu + weekendowe wypady? Ja latam regularnie jak tylko pogoda powala, a w grupie raźniej ...

Kris Rer
Kris Rer 15-08-2016 16:13 227

rap

siemka wszystkim!!! czy orientujecie sie gdzie jest albo kto ma wlasne nie koniecznie profesionalne studio nagran??

13-08-2016 13:18 291

Trening crossfit na Baerum

Byłby ktoś chętny na crossfitowy trening dzisiaj w okolicach Baerum? Najlepiej blisko morza żeby po nim jeszcze chwilę popływać. Jeśli ktoś nie do końca ogarnia to śmiało może również dołączyć ...

demi23
demi23 13-08-2016 12:56 300

Torebka

Torebka Michael Kors całkiem nowa. 500 NOK

Arthas76 Arthas76
Arthas76 Arthas76 11-08-2016 13:38 372

Praca dodatkowa w weekendy

Witam, chciałbym w ramach tego wątku skupić wszystkich zainteresowanych tematem dodatkowej, lub po prostu weekendowej pracy w Oslo. Każdy kto chce się podzielić informacjami, spostrzeżeniami, oraz ...

Burnejka
Burnejka 08-08-2016 01:42 940 1

Wódka

Ktoś chętny na wódkę teraz?

maciek5
maciek5 06-08-2016 19:47 620 4

podroz

Witam, pilnie potrzebuje sie dostac do Norwegii, jezeli ktos by mial wolne miejsce chetnie sie zabiore , badz prosze o jakis namiar...pozdrawiam maciej

Tony Grey
Tony Grey 02-08-2016 01:53 580 2

UiO

Za pare tygodni zaczne studiowac w uniwersytecie w Oslo. Czy ktos z was juz tam studiowal lub studiuje? Jak tak, to jak tam jest? Dziekuje bardzo

Kamila W
Kamila W 22-09-2014 09:16 3027 9

siłownia, wspólny wypad

hej, szukam dziewczyny do wspolnych wypadow na silownie/ fitness. Silownia znajduje sie na Majorstuen (fresh fitness), koszt miesieczny to 200 nok. Jak najszybciej

Krzysztof Galinski
Krzysztof Galinski 29-07-2016 17:24 1291 3

TUSENFRYD WESOLE MIASTECZKO

WITAM WSZYSTKICH MAM DOSC PROSTE PYTANIE CZY ORIENTUJE SIE KTOS CZY MOZNA KUPIC BILETY NA TUSENFRYD TAM NA MIEJSCU I JAK TO WYGLADA CENOWO DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI

Daniel Tomaszuk
Daniel Tomaszuk 01-08-2016 15:28 249

Transport Auta

Witam potrzebuje transportu niesprawnego auta z Oslo do Honefoss

Burnejka
Burnejka 31-07-2016 16:01 260

Sprzedam

Soplica orzechowa 0.5 l kilka butelek sprzedam tanio. 40942881

Kamil113 Gruczyński
Kamil113 Gruczyński 31-07-2016 11:58 260 1

Pomoc

Witam wszystkich czy może posiada ktoś windows 7 na płycie ???

krzysiek ;-) krzysiek ;-) 31-07-2016 15:52

ja mam

agniecha1
agniecha1 29-07-2016 21:58 406 1

ssssssss

hahahaha a czy taka istnieje??

janzel12
janzel12 27-07-2016 12:21 500 3

oslo torp nalotnisko gardenmoen

Witam,jak najtaniej i najszybciej dojadę z lotniska torp na lotnisko gardenmoen w czwartek do południa oprócz polskibus i pks

Grzegorz Pieróg
Grzegorz Pieróg 26-07-2016 22:59 222

Mieszkanie

Witam, poszukuję pokoju do wynajęcia miejscowość Asker, Sandvika, Bekestua.

Katrzyna Cicholska
Katrzyna Cicholska 26-07-2016 14:35 451 1

Polski melanż w Oslo

Hejka kto z Was wybiera się na imprezę dla rodaków w Oslo? Chętnie wybiorę się z jakimś przystojniakiem na potańcówkę też do innego klubu. Czekam na wasze propozycje forumowicze : )

oleekOslo
oleekOslo 26-07-2016 20:24 228

piwko

ma ktos piwko itp na sprzedaz?

aldona11
aldona11 26-07-2016 09:25 336 2

Transport samochodu osobowego

Hej, szukam osoby (firmy), która zajmuje się transportem samochodów do Polski (auto osobowe Vw Passat kombi, z Oslo do Poznania, auto sprawne).

Tomasz Tomasz
Tomasz Tomasz 25-07-2016 17:12 241

Wolne 3 miejsca

Witam mam 3 miejsca wolne W piatek o godzinie 16 wyjezdzam do polski swinoujscie koszalin cena od osoby 400 koron 939 262 71

Jakub D
Jakub D 24-07-2016 12:02 1051 3

Gdzie w Oslo można nabyć używane rowery w dobrym stanie?

Drodzy Forumowicze (i Forumowiczki oczywiście też) poszukuję miejsca w Oslo (najlepiej okolice centrum lub zachodnia część) gdzie można zakupić używane rowery w dobrym stanie. Ktoś może polecić ...

herlig
herlig 24-07-2016 18:12 271

Fitness Express Bislett

Czu jest tutaj ktos kto trenuje w Fitness Express? Chce sie zapisac do tej silowni i zastanawiam sie czy jest warta polecenia? A poza tym czasami przydal by sie partner treningowy

salladinne
salladinne 24-07-2016 10:34 263

Poszukuję pokoju

Witam serdecznie Od sierpnia do grudnia będę studiował na uczelni BI w Oslo i szukam pokoju (od około 15 sierpnia, ale jestem elastyczny, może być trochę wcześniej, lub później). Lokalizacja dowolna: ...

Marcin1122 Wspaniale
Marcin1122 Wspaniale 22-07-2016 14:15 215

Transport

Posxukuje kogos z okolic selvik drammen kto by oodwiozl na lotnisko oslo trop 26 lipca 5 rano z selvik. Dajcie znac

Cat Dix
Cat Dix 19-07-2016 19:50 291

Skedsmo

Witam Forumowiczów Czy ktoś z Was mieszka w okolicy Skedsmokorset i może polecić okoliczne atrakcje? (basen, jezioro, szlaki turystyczne). Będę wdzięczny za info. Pozdrawiam Maciek

An Ka
An Ka 15-07-2016 19:39 529 3

Ginekolog

Kobietki, moje pytanie skierowane do Was. Posiadam d-nummer, nie mam tu lekarza, ani nie jestem ubezpieczona w Polsce a muszę umówić się na wizytę do ginekologa skąd moje pytania. Czy jakiś mnie ...

Tomasz Tomasz
Tomasz Tomasz 17-07-2016 22:09 294

Czy ktos jest zainteresowany wyjazdem do polski

Mam 2 miejsca wolne wyjezdzam 29 lipca do polski do swinoujscia o godzinie 16 oslo i okolice cena od osoby 500 plus prom przyjade na adres dobrze jak ktos tez ma prawojazdy numer tel 939 262 71 Tomek

guldur
guldur 17-07-2016 21:19 277

Pokoj na miesiac w Oslo

Witam, Poszukuje pokoju/miejsca w pokoju do wynajecia na okolo miesiac od 22-23 lipca w Oslo. Pozdrawiam

Patryk Patryk
Patryk Patryk 17-07-2016 02:59 314

zamienie zegarek casio g-shock za telefon, najlepiej android.

g-shock ga-120 niebieski, stan bardzo dobry . wiecej informacji prv

Krzysiek krzysiek
Krzysiek krzysiek 17-07-2016 00:26 220

muzyka

Kamil113 Gruczyński
Kamil113 Gruczyński 15-07-2016 14:08 278

Basen

Hej witam wszystkich. Poleci ktoś jakiś fajny basen? ewentualnie ktoś ma ochotę się wybrać ??

Kosa231
Kosa231 14-07-2016 21:26 289

Szukam do wynajęcia mieszkanie na wakacje dla rodziny

Witam Chciałabym wynająć mieszkanie dla rodziny na okres około dwóch tygodni w sierpniu,może ktoś w tym czasie wyjeżdża i zostawia puste mieszkanie ,a chciałby trochę dorobić.Chciałbym dodać ,że ...

POLSKA POLSKA
POLSKA POLSKA 14-07-2016 19:37 249

Poszukje pokoju do wynajecia

Poszukuje pokoju w bliskich okolicach Oslo na bardzo dlugo mam stala prace i dochod tel 96877569

MoniaC
MoniaC 12-07-2016 20:50 387 2

Ktory fitness klub polecacie?

Od przyszlego tygodnia chce uczeszczac na fitness-silownie gdzies w centrum Oslo. Ktora siec oraz lokalizacje polecacie?




Bliżej nas