Wizz air wprowadza automatyczny zwrot środków za odwołane loty

W komunikacie przewoźnik informuje, że wraz z wprowadzeniem zautomatyzowanego systemu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online. stock.adobe.com/Daniel Krasoń/standardowa
100 razy więcej otrzymywanych anulowań
Z powodu prowadzenia prac nad automatyzacją procesu zwrotu pieniędzy dla biur podróży, Wizz Air prosi biura o kontakt z telecentrum. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety. W tym nietypowym czasie, aby zminimalizować ruch w naszych przeciążonych telecentrach, uprzejmie prosimy Państwa o kontakt z nami poprzez nasze platformy samoobsługowe, o których informujemy w wiadomościach e-mail.
A jeśli ktoś nie chce zwrotu na konto Wizz?

Raport Norwegia
Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.