Oszukali cały świat, by przyciągnąć turystów: „wyspa bez czasu” to tylko chwyt reklamowy

Całą sytuacją zaskoczeni byli też sami mieszkańcy Sommarøy. flickr.com / Sommarøy Arctic Hotel Tromsø / CC BY 2.0
Nie chcieli dłużej oszukiwać
– Poza tym przyciągnęliśmy uwagę, o którą chodziło. Lub nawet więcej, niż chcieliśmy – powiedziała dyrektor ds. turystyki Bendte Bratland w rozmowie NRK. – W sumie był to bardzo udany wyczyn. Kilka kreatywnych osób w Innovasjon Norge wpadło na pomysł tej zimy i wdrożyliśmy go w niektórych miejscach w północnej Norwegii.
Bratland przyznała też, że rozumie, że ich kampania mogła sprawić, że niektórzy poczuli się nieco oszukani. Dodaje jednak, że podstawą dobrej reklamy jest przede wszystkim dobra historia.
Mieszkańcy zaskoczeni
Raport Norwegia
Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.
01-07-2019 17:16
0
-1
Zgłoś
28-06-2019 16:29
0
-1
Zgłoś
27-06-2019 23:42
27-06-2019 19:24
27-06-2019 19:07
6
0
Zgłoś