Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Aktualności

Norwegian i Strawberry łączą siły: linie lotnicze i hotele ze wspólnym programem lojalnościowym

Monika Pianowska

15 lipca 2023 12:45

Udostępnij
na Facebooku
Norwegian i Strawberry łączą siły: linie lotnicze i hotele ze wspólnym programem lojalnościowym

Dwóch graczy stworzy oddzielną, niezależną firmę, która będzie odpowiadać za dwa programy korzyści. Strawberry Hotels/materiały prasowe

Norweska sieć hoteli Strawberry i linie lotnicze Norwegian uruchamiają wspólną firmę. Hotelowy gigant, którego właścicielem jest Petter Stordalen, nawiązuje współpracę z rodzimym przewoźnikiem. Będzie ona polegać m.in.na wprowadzeniu wspólnej waluty cyfrowej i programów świadczeń dla klientów.
Ma to być jedno z najszerszych partnerstw w turystyce w ostatnim czasie. Stordalen, miliarder i właściciel hoteli, wraz z dyrektorem generalnym linii Norwegian, Geirem Karlsenem, zaprezentowali zaprezentowali zarys ścisłej współpracy w czerwcu. Na pierwszy ogień pójdą punkty bonusowe.
– Damy naszym członkom większy wybór, aby mogli wykorzystać punkty w ramach dwóch programów lojalnościowych – mówi Karlsen.
Norwegian zawarł długoterminową i strategiczną umowę ze Strawberry, której właścicielem jest Petter Stordalen. Dwóch graczy stworzy oddzielną, niezależną firmę, która będzie odpowiadać za dwa programy korzyści. Norwegian i Strawberry mają posiadać po 50 proc udziałów w firmie. Dwa programy świadczeń zgromadziły ponad siedem milionów członków, z czego ponad cztery miliony w Skandynawii. Zakłada się, że programy linii lotniczych i hotelu mają dużą liczbę wspólnych członków.
Norwegian zawarł długoterminową i strategiczną umowę ze Strawberry.

Norwegian zawarł długoterminową i strategiczną umowę ze Strawberry.Źródło: stock.adobe.com/ fot. eqroy/ tylko do użytku redakcyjnego

Jeszcze w tym roku?

Nie jest jasne, jaką wartość mają łącznie programy świadczeń, ale bez wątpienia jest to jedna z najcenniejszych części dzisiejszej działalności Norwegian – z najbardziej lojalnymi klientami na pokładzie, punktami bonusowymi, umowami partnerskimi i tak dalej. To również najważniejszy kanał komercyjny dla sieci hotelowych, a Strawberry jest właścicielem i operatorem 225 obiektów noclegowych. Programy korzyści to również najbardziej aktualna baza klientów.
Ostateczne zakończenie transakcji spodziewane jest w czwartym kwartale tego roku, jeśli spełnione zostaną określone warunki, czytamy w komunikacie prasowym.
Źródła: Strawberry, dn.no
Reklama
Gość
Wyślij


Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok