Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Co najbardziej interesowało Norwegów w 2009 roku?

Zbliża się koniec roku i z tej okazji Aftenposten przygotowało listę tematów, które cieszyły się największym zainteresowaniem w 2009 roku. Nie jest to lista najważniejszych wydarzeń, ale w większości tego, co najbardziej angażowało lub irytowało norweskich czytelników.

Na miejscu pierwszym znalazły się wiadomości o zmianach klimatycznych i związanych z nimi zagrożeniach.

Wpływ rozbłysków słonecznych na atmosferę okazał się najbardziej poczytną informacją 2009 roku.

Drugą najbardziej interesującą kwestią był wyrok w sprawie Tjolstolva Molanda i Joshuy Frencha. Wiadomości o postanowieniach sądu w Demokratycznej Republice Konga przyciągnęły drugą co do ilości rzeszę czytelników.

Trzecie miejsce zajmują informacje dotyczące zmian w przepisach o handlu wstrefie wolnocłowej na norweskich lotniskach. Klienci mieli dostawać pieczątki, aby uniemożliwić
im zakup niedozwolonej ilości towarów. Sprawa uzyskała rozgłos i zainteresowanie, jednak przepis nie wszedł w życie.

W rankingu znajdują się też między innymi: lista rzeczy, których nie znoszą stewardesy
u pasażerów; reklama IKEI wykorzystująca przeprowadzkę prezydenta Obamy,
czy wiadomości o chaosie wywołanym przez opady śniegu. Ranking tematów wzbudzających największe zainteresowanie Norwegów w 2009 roku zamyka artykuł o najgorszych miejscach na spędzenie wakacji. Sprawozdanie opublikowane w National Geographic zajęło ostatnie – 20 miejsce.

 

Reklama
Gość
Wyślij


Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok