Zmieniłeś adres? Jak najszybciej poinformuj o tym urząd
Organem odpowiedzialnym za sprawy meldunkowe w Norwegii jest Folkeregister. MN
Numer tymczasowy
Wyjazd z Norwegii
Aktualizacja danych meldunkowych jest sprawą bardzo istotną dla wszystkich osób pracujących lub korzystających ze świadczeń socjalnych w Norwegii. Należy pamiętać, że dane umieszczone w Folkeregister udostępniane są innym urzędom, w tym NAV. Brak informacji o nowym adresie może skutkować problemami z odbiorem korespondencji, a tym samym doprowadzić do odrzucenia wniosku lub niepotrzebnego wydłużenia czasu jego rozpatrywania. Kolejne konsekwencje niezarejestrowania aktualnych danych mogą nastąpić w okresie rozliczeń podatkowych. Co prawda użytkownicy elektroniczni stanowią dużą część podatników, jednak zdarza się, że skattemelding oraz skatteoppgjør wysyłane są pocztą. Podobnie jest ze zwrotem podatku w formie czeku. Aby uniknąć komplikacji, zarejestruj w Skatteetaten aktualny adres oraz poprawny numer konta.
Artykuł powstał we współpracy z firmą Multinor.
To może Cię zainteresować