Praca i pieniądze
Nie możesz się dodzwonić do NAV? Wiemy dlaczego!
4

Jak pisze dziennik Aftenposten, 25,5 % czasu pracy zajmują zatrudnionym w NAV kursy, spotkania, szkolenia (swoje i kolegów z pracy), archiwizacja oraz maile i telefony niemające związku z klientami.

NAV - pomogamy ci od razu, foto: http://tovsugeren.blogspot.com
Ilość czasu poświęcana na sprawy wewnętrzne w NAV zmalała w ostatnich latach (w 2008 roku na szkolenia i sprawy administracyjne poświęcano 29,6 %). Szef klubu parlamentarnego Kristelig Folkeparti Hans Olav Syversen uważa jednak, że dane nadal są szokujące. Minister pracy i spraw społecznych Robert Eriksson (również należący do KrF), chce powołania zespołu ekspertów, który miałby do Wielkiejnocy zbadać sytuację w NAV i zaproponować rozwiązania, które umożliwiłyby ograniczenie czasu poświęcanego na biurokrację.
Szefowa NTL NAV Hanne Nordhaug broni się, że poświęcanie czasu na wewnętrzne szkolenia jest konieczne. Duża rotacja pracowników i liczne zwolnienia chorobowe sprawiają, że trzeba ciągle przyuczać nowych konsultantów.

NAV - mało pracy, dużo przerw, foto: http://stinelervik.blogspot.com
Źródło: aftenposten.no, dagbladet.no,
zdjęcie frontowe: http://kjellemann.wordpress.com
To może Cię zainteresować
1
23-01-2014 10:09
1
0
Zgłoś
22-01-2014 20:13
1
0
Zgłoś
22-01-2014 12:44
1
0
Zgłoś