napisał:
Witam czy pomógłby mi ktoś napisać „klage” do Nav? Jestem w totalnej rozsypce i nie wiem wogóle od czego mam zacząć. Pozdrawiam AnnaMoże na początek, skompletuj całą dokumentację dotyczącą tego świadczenia.
Od pierwszej diagnozy i chorobowego od swojego lekarza, jeżeli takich dokumentów nie posiadasz idź do lekarza i poproś o kopie całości leczenia, "kartoteka choroby".
On to posiada w swoich zasobach.
Następnie całą dokumentację jaką otrzymałaś od NAV, od pierwszej informacji o przyznaniu chorobowego, poprzez dalsze dokumenty dotyczące AAP, a zwłaszcza całą korespondencje prowadzoną poprzez stronę >nav.no<.
Ostatni dokument dotyczący odmowy świadczenia weź i "rozłóż na czynniki pierwsze" a zwłaszcza te informacje, dotyczące bezpośrednio odmowy, podstawy tej odmowy i formy odwołania.
Musisz skompletować wszystkie przepisy prawne, na jakie NAV się powołuje przy odmowie i niestety przeczytać je ze zrozumieniem tekstu.
To masz za darmo i bez żadnych płatnych pomagierów, którzy i tak zażądają od ciebie całej dokumentacji chorobowej.
Jesteś jeszcze na AAP i o ile nie dorabiasz gdzieś na boku, to masz DUŻO WOLNEGO CZASU, by to wszystko ogarnąć na spokojnie i sporządzić poprawne odwołanie od otrzymanej decyzji.
Z tego co pamiętam, masz tam podany termin na odwołanie, podany w tygodniach lub miesiącach, który zaczyna się liczyć od dnia otrzymania dokumentu drogą mailową lub listownie.
Spokojnie, konsekwentnie i bez zbędnego pośpiechu ani też "olewactwa".
To tyle z mojej strony.
P.s.
Możesz napisać jaką podano podstawę odmowną? i co proponują w zamian.
Może twoja przypadłość, wyczerpała już zakres pomocy / okres AAP/ ze strony NAV.
I co na taką decyzję mówi twój lekarz? to od jego wniosku o stanie twojego zdrowia w 90% zależy dalsza decyzja NAV.