Czytali temat:
MONIKA BURSZTYNOWICZ Arkadiusz Parszewski Izabelala Xxxxxx Waldi21 (2013 niezalogowanych)
4104 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
kamilka_j napisał:
Ja to wszystko czytałam i widziałam i znam to już chyba na pamięć . Po prostu mam taki problem, że pracodawca twierdzi, że skoro to ja złożyłam wypowiedzenie, to ma on prawo mi wypłacić feriepenger dopiero w czerwcu-lipcu, kiedy to reszta pracowników ma wypłacane. Zaznaczam, że jestem na VIKARIACIE :| Ale dziękuję serdecznie za wszystkie odpowiedzi
jesli vikariat to zwolnienie sie z Oppdragu a zwolnienei sie z pracy to zupelnie dwie inne rzeczy...
wypisz sie z wypozyczalni ludzi i zazadaj otwarcie tego Ci sie nalezy, inaczej zglaszaj wszystko do inspekcji pracy.. a Ty gabrys, przestan pierdolic glupoty, prosze Cie... kiedys miales nawet racje czasami ale teraz juz Ci to nie wychodzi... sorry.....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
3656 Postów
Anna Bak
(Lindemans)
Maniak
Yatsku, ale pracownik na zastepstwie nie musi byc z "wypozyczalni". Firmy same, bez posrednikow, rowniez podpisuja umowy z takim pracownikiem.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
4104 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
Lindemans napisał:
Yatsku, ale pracownik na zastepstwie nie musi byc z "wypozyczalni". Firmy same, bez posrednikow, rowniez podpisuja umowy z takim pracownikiem.
skoro laska ma takie pytania i zalatwia praktyki przez NAV, na 99,99% zakladam wypozyczalnie ludzi
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
1483 Posty
am glad
(amglad)
Maniak
Pozwole sobie odpisac...
mialam rowniez umowe jako ekstrahjelp (w hotelu, zatrudniona bezposrednio przez nich)
w ubieglym roku (sierpien) zlozylam wymowienie z pracy, a raczej doszlo do tego polubownie, bo ja prosilam o dodatkowy mc wolnego zw wzgl na dziecko, a szefowa nie chciala mi go dac.(potrzebuje ludzi i ma chetnych na moje miejsce).
W dokumentach i tak zaznaczyla, ze to ja sie zwolnilam.. kij jej w oko

Feriepenger nie otrzymalam z wyplata, bo powiedziano mi, ze jezeli mi zaplaca to zostanie pobrany od tego podatek.. poinformowano mnie, ze otrzymam pieniadze w styczniu... hmm jest marzec... poszlam zapytac sie do owego hotelu, kiedy mi wyplaca moje nalezne feriepenger... otrzymalam info ze w maju, razem z innymi pracownikami...
wiec czekam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
10 Postów
Kamila Jackiewicz
(kamilka_j)
Wiking
Ja też jestem bezpośrednio zatrudniona . Ja już i tak nie mam się siły ścierać o te kilka groszy. Miesiąc w tą czy w tą... Ale sam fakt . Dziekuję za wszystkie 'odpisy'
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram