Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

14
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Wypowiedzenie umowy - Norwegia

Czytali temat:
Baltazar Blim Jan Maryjan Norbert Pacan mart enty N O Natasza Bogacz andreas52 Martin530 Łukasz Kułakowski Tomi6901 Sławek Zibrowski kirjakos (1159 niezalogowanych)
11 Postów
Martin530
(Martin530)
Wiking
Witam,
pracuję w Bemanningu od 11 miesięcy. W piątek dowiedziałem się, że do końca roku nie będę miał pracy. Jestem na podatku 25%. Opłacam mieszkanie firmowe. Myślę o wypowiedzeniu umowy, bo nie będzie mnie stać na utrzymanie mieszkania.Jak wygląda zwolnienie, kiedy ja sam się zwalniam, a jak wygląda zwolnienie kiedy zwalnia mnie pracodawca? ( Feriepenge)

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Pozdrawia
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
439 Postów
Riggman
(Riggman)
Wyjadacz
jak sie sam zwolnisz to bedziesz musial czekac 4,5 mies zanim dostaniesz zasilek dla bezrobotnych( tzw kara) a jak Cie zwolnia to dostaniesz go odrazu jak sie zarejestrujesz jako bezrobortny online. Feriepenger musisz dostac z ostatnia wyplata

ALE

Piszesz ze bemanning nie ma dla ciebie pracy wiec to jak Ci powiedzieli ze nie maja dla ciebie dalej pracy to z reguly wyglada tak ze Cie nie zwolnia tylka dadza Ci papiery do Nav ze nie maja dla ciebie pracy i na ich podstawie dostaniesz zasilek...czyli jedziesz sobie na swieta do PL a wracasz i masz juz wyplate zasilku albo szukasz nowej pracy w innym bemanningu....Pracy jest multum, porozgladaj sie po 2,3 agencjach...jak jestes kumaty to inna sobie w 2,3 dni znajdziesz
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Martin530
(Martin530)
Wiking
Dzięki wielkie za pomoc
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
439 Postów
Riggman
(Riggman)
Wyjadacz