Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

1
DZIEŃ

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Praca - pomoc - Norwegia

Czytali temat:
Jacek Duda N O tedimakuch Koozie Mariusz Mariusz Riggman Marek Mróz Andrzej Biliński etoo27 Maciej Urban Bybzi (1504 niezalogowanych)
3 Posty
etoo27
(etoo27)
Wiking
Dzien Dobry.
Wczesniejszy post sie nie dodal, wiec sprobuje jezcze raz.
Otoz jestem kierowca ( równiez ze swiezo zrobione kategoria C ) i szukałem pracy jako kierowca B lub C w Norwegii.
Skontaktowała się , ze mna firma SalMar z oferta pracy nie na kierowce, a na pracownika produkcji. Taka role tez biore pod uwage na start,biorac pod uwage brak jakis innych specjalnych kwalifikacji. Odbyłem Video calla i Pani zaproponowała mi ze przesle umowe o współpracy po odesłaniu przez ze mnie kopii swiadect zatrudnienia z ostatnich 5 lat.
Jak dobrze zrozumiałem oferuja 192 NOK za godzine i kontrakt na 18 miesiecy (tu ne jestem pewien, bo jakosc polaczanianie byla za dobra). PRzed finalna decyzja pojawiło sie kilka probemow i pytani chciałbym prosic o porady.

1 Czy sa osoby ktore pracowaly/pracuja w tej firmie i moglby cos wiecej powiedziec/ Chodzi o warunki pracy, mozliwosc podwyzek, awansów, atmosferze pracy, czy nie ma przestojów? Czy jest to po prostu dobra firm na start i czy warunki płacowe jakie oferuja pozwalaja spokojnie zyc i cos odlozyc.

2 Zakwaterowanie . Kwestia bardzo istotna, bo odwiedzajac strone finn.no nie znalazlem ŻADNEGO ogloszenia pokoju/mieszkania we Froya i Hitra. Nikt tam niczego nie wynajmuje? Rzeczywiscie bedzie ciezko cos znalezc w tych okolicach? Gdzie szukac takich noclegow i z jakimi kosztami sie liczyc w tym regionie?