Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Pytanie o d-nummer i konto w banku - Norwegia

Czytali temat:
7 Postów
TheBartWP
(TheBartWP)
Wiking
Witam wszystkich serdecznie.
Mam pytanie. Szukałem info na forum ale nie znalazłem.
Otóż sprawa jest taka, że na otwarcie konta w banku trzeba trochę czekać. Więc czy po zdobyciu d-nummer i złożeniu wniosku o otwarcie konta bankowego mogę wrócić do Polski na jakiś czas a potem po prostu wrócić kiedy konto będzie aktywne? Czy w ogóle tak to działa?
Jestem kompletnie zielony i bardzo proszę o pomoc i rozjasnienie mi sprawy, przez kogoś serdecznego
Pytam o to dla tego ponieważ poniewaz chciałbym najpierw załatwić te formalności a później na spokojnie przyjechać do pracy a nie czekać z założonymi rękami w Norwegii mając mało kasy. Cel jest właśnie taki.
Proszę Was o pomoc i z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
61 Postów

(Diktig og justiceforall)
Początkujący
A nie lepiej isc od razu do pracy zamiast czeka z zalozonymi rekoma? Wyjazd z Norwegii oraz brak pracy przedluzy albo uniemozliwi otwarcie konta bankowego.
k.

TheBartWP napisał:
Witam wszystkich serdecznie.
Mam pytanie. Szukałem info na forum ale nie znalazłem.
Otóż sprawa jest taka, że na otwarcie konta w banku trzeba trochę czekać. Więc czy po zdobyciu d-nummer i złożeniu wniosku o otwarcie konta bankowego mogę wrócić do Polski na jakiś czas a potem po prostu wrócić kiedy konto będzie aktywne? Czy w ogóle tak to działa?
Jestem kompletnie zielony i bardzo proszę o pomoc i rozjasnienie mi sprawy, przez kogoś serdecznego
Pytam o to dla tego ponieważ poniewaz chciałbym najpierw załatwić te formalności a później na spokojnie przyjechać do pracy a nie czekać z założonymi rękami w Norwegii mając mało kasy. Cel jest właśnie taki.