Witam.
Kupiłem w Norwegii samochód.
Chciałbym nabyć do niego urządzenie elektroniczne AutoPass.
Wchodzę na stronę internetową AutoPass'a, wypełniam wszystkie dane, po czym okazuje się, że umowa nie może zostać zawarta, ponieważ podany numer rejestracyjny jest obecnie w użyciu. Zatem poprzedni właściciel samochodu zabrał z auta urządzenie, natomiast nie wypowiedział umowy z AutoPass'em. Zgłosiłem to poprzedniemu właścicielowi miesiąc temu, lecz do dziś nic z tym nie zrobił. Co najlepiej zrobić w tej sytuacji?
Kupiłem w Norwegii samochód.
Chciałbym nabyć do niego urządzenie elektroniczne AutoPass.
Wchodzę na stronę internetową AutoPass'a, wypełniam wszystkie dane, po czym okazuje się, że umowa nie może zostać zawarta, ponieważ podany numer rejestracyjny jest obecnie w użyciu. Zatem poprzedni właściciel samochodu zabrał z auta urządzenie, natomiast nie wypowiedział umowy z AutoPass'em. Zgłosiłem to poprzedniemu właścicielowi miesiąc temu, lecz do dziś nic z tym nie zrobił. Co najlepiej zrobić w tej sytuacji?