Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Wyjazd na stałe do Norwegii - Norwegia

10 Postów
Dominik Kamiński
(DominikNorwaay)
Wiking
Witam, nazywam się Dominik i wraz z kolega przez kilka długich miesięcy zastanawiam się nad wyjechaniem na stałe do Norwegi do Kristiansand. Mam do tego kilka powodów, niestety nie widzę dalekiej przyszłości w Polsce, no i oczywiście bardzo mi się tam podoba, o dziewczynach to już nie wspomnę . W Norwegi mam dosyć dobre znajomości, ale czy warto tam wyjechać. Najbardziej interesują mnie tematy związane z pracą, zarobkami, mieszkaniem i życiem. Zacznę może od pracy z wykształcenia jestem monterem zabudowy i prac wykończeniowych na budowie, czy w Norwegii potrzebują osób związanych z budowa i ile wynosi średnie miesięczne wynagrodzenie, czy spokojnie starczy mi na utrzymanie się przez miesiąc. I czy łatwo oczywiście jest z wynajęciem mieszkania/pokoju, u znajomych będę mógł przebywać miesiąc(niestety nie będę im więcej głowy zawracał) w tym czasie będę musiał znaleźć sobie pokój, czy jest to możliwe w miesiąc czasu znaleźć mieszkanie i pokój, oczywiście z pomocą znajomych? Słyszałem również że życie jest tam dosyć drogie ale czy przeciętna wypłata wystarcza na cały miesiąc i nie będę musiał się martwić pod koniec miesiąca czy starczy mi na chleb? . Z jaką ilością gotówki wyjechać do norwegi ? Jak zdobyć zezwolenie na pobyt dłuższy niż 3 miesiące w tym pięknym kraju . Czy wyjazd do Norwegii będzie dobrą decyzja ? I czego jeszcze mamy się tam spodziewać ? Język Norweski znamy w stopniu komunikatywnym Bardzo prosiłbym o odpowiedzi. Z góry Dziękuje. Gorąco Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
347 Postów

(sorlandet)
Stały Bywalec
Słyszałam ,że w Kristiansand komary się wybudziły i kąsają trującym jadem więc odradzam to miasto
Zgłoś wpis