Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Erasmus staż - Norwegia

Czytali temat:
Eliza K A ... mi misz Agnieszka Kajka Tulipan Tulipan Krystian Kozyra Kasia Tłumacz Damian Ham Joanna Kolakowska pawel piotr geo_ziom_mce (2056 niezalogowanych)
3 Posty

(MartaSobczuk)
Wiking
Witam,
jestem inżynierem geodetą i dostałam się na wymianę studencką Erasmus (koszty pokrywa oczywiście uczelnia) z Wojskowej Akademii Technicznej gdzie robię magistra.
Poszukuję miejsca do stażu (koniecznie musi być to firma norweska i związana z moimi studiami) od sierpnia 2015 do stycznia 2016, wysłałam już 'trochę' (dużo) CV i listów motywacyjnych jednak póki co bez odzewu.
Czy macie może jakieś znajomości w tej branży lub możecie udzielić mi jakiś wskazówek?
Z góry dziękuję!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:43  
Odpowiedz   Cytuj
368 Postów

(Prezydent_elekt)
Stały Bywalec
MartaSobczuk napisał:
Witam,
jestem inżynierem geodetą i dostałam się na wymianę studencką Erasmus (koszty pokrywa oczywiście uczelnia) z Wojskowej Akademii Technicznej gdzie robię magistra.
Poszukuję miejsca do stażu (koniecznie musi być to firma norweska i związana z moimi studiami) od sierpnia 2015 do stycznia 2016, wysłałam już 'trochę' (dużo) CV i listów motywacyjnych jednak póki co bez odzewu.
Czy macie może jakieś znajomości w tej branży lub możecie udzielić mi jakiś wskazówek?
Z góry dziękuję!

Zanudzisz sie tu dziewczyno, to dziadoskie miejsce dla studenta. Trza bylo do niemiec czy jakiej hiszpani sie zglosic.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:46  
Odpowiedz   Cytuj
3 Posty

(MartaSobczuk)
Wiking
No ok tylko ja jadę tam do pracy a nie na studia więc wiąże z tym przyszłość
Zgłoś wpis
Oceń wpis:32  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
a już myślałem, że to biedny polski podatnik larwie płaci, aby się na wojskowej uczelni wyszkoliła i mogła zwiać za granicę