Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rodzinne na studenta? - Norwegia

Czytali temat:
M N Kasia Tłumacz Renata Kuptel Sewa (1713 niezalogowanych)
2 Posty
Ola Nakoneczna
(AleksandraOla23)
Wiking
Witam,
mam pytanie o zasiłek rodzinny. Mój tato pracuje w Norwegii od 10 lat, do 18 roku życia pobierałam z Norwegii rodzinne, teraz doszły mnie słuchy, że nadal mogę pobierać zasiłek rodzinny ze względu na fakt że studiuję w Polsce? czy może to inny rodzaj zasiłku na studiujące dzieci? Dziękuję z góry za odpowiedzi
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
AleksandraOla23 napisał:
Witam,
mam pytanie o zasiłek rodzinny. Mój tato pracuje w Norwegii od 10 lat, do 18 roku życia pobierałam z Norwegii rodzinne, teraz doszły mnie słuchy, że nadal mogę pobierać zasiłek rodzinny ze względu na fakt że studiuję w Polsce? czy może to inny rodzaj zasiłku na studiujące dzieci? Dziękuję z góry za odpowiedzi

W złym miejscu ucho przykładasz.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
1633 Posty
Jan .
(WujekJanek)
Maniak
AleksandraOla23 napisał:
Witam,

Nie, źle słyszałaś...

Ale możesz zrobić co innego.

Niech tata zapierdziela kolejne 10lat w Norwegii. Już cię wychował i do matury doprowadził, to niech zapieprza dalej, dobrze mu idzie... po co panienka białorączka masie brać za cokolwiek?

Ponoć gdy Cortez dopłynął do Nowego Świata aby zmotywować swych ludzi i odciąć im drogę odwrotu, kazał spalić okręty którymi przybyli. Zrób to samo, sprzedaj ojca mieszkanie które ma w Polsce. W sumie po co mu chata? On ma siedzieć i zapieprzać w Norwegii, a nie jeździć do Polski.

Jak tata będzie ci ci coś dać lub załatwić to sam ci o tym powie. A takie wyszukiwanie po internecie jak by tu jeszcze coś dla siebie z pracy ojca wydoić, to po prostu rzuca mną o ziemię.