Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
1 Post

(Hilton)
Wiking
Nie. Nie jestem zupełnym nowicjuszem, ale dopiero trzeci rok sie rozpoczał, duzo przede mną jeszcze.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
55 Postów
Sylwia J
(Jedynka)
Nowicjusz
Mój syn miał Komunię 3 lata temu. Uroczystość bez zarzutu, na pewno jednak duuużo mniej stresująca i mniej kosztowna niż w Polsce. Nie było wkuwania ani nerwówki związanej z zaliczaniem. Przyjechała rodzina z Polski i przyjaciele stąd. W kościele były dzieci katolików przeróżnych narodowości co stanowiło wielką atrakcję (piękne kolorowe stroje hindusów czy wietnamczyków) W chwili obecnej w Bergen dzieci mają do wyboru religię w j. norweskim (1 raz w miesiącu) oraz co tydzień w j. polskim. Nie zastanawiaj się, przyjeżdżajcie!!! Uważam, że rodzina powinna być razem
Zgłoś wpis
Oceń wpis:11  
Odpowiedz   Cytuj
417 Postów
Brudny Harry
(Hardi)
Wyjadacz
a ja mam pytanie z innej beczki i od razu przepraszam za zamieszanie: po jakiego kija dziecku ta komunia? Hitler też był w komunii, a wielu bardzo dobrych ludzi i nawet szczerze wierzących w Boga i Bogu nie... oczywiście to nie ma znaczenia i proszę teraz nie odbierać tego, że kto był w komunii ten np. naśladowca Hitlera po prostu jaki jest sens tego? najważniejsze jest chyba to, aby odpowiednio dziecko wychować i przedstawić mu odpowiednie wartości w życiu, aby wyrosło na osobę uczciwą, uczynną itd.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:11  
Odpowiedz   Cytuj
2840 Postów
iksiński igrek
(retier1)
Maniak
Hardi napisał: