Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
8 Postów
leszek68
(leszek68)
Wiking
wymieniłem na original forda
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
86 Postów
Spidi
(Spidi)
Początkujący
Raczej nikt nie wywróży przyczyny. Trzeba monitorować parametry podczas uruchamiania na ciepłym. Dobry mechanik znajdzie przyczynę. Brak błędów o niczym nie świadczy. Obstawianie problem z układem paliwowym. Ale przyczyn może być tysiące...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
8 Postów
leszek68
(leszek68)
Wiking
możne znasz jakiegoś dobrego mechaniora który podjął bysie takiej naprawy
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
197 Postów
XXX moja sprawa
(kamilio)
Stały Bywalec
nie jestem mechanikiem ale mialem to samo z innym autem. Wydalem mase kasy i guwno te same obiawy co ty .... Przyczyna okazala sie prosta i przypadkiem znaleziona bo 3 mechanikow rozkladalo rece. U mnie to bylo nieprawidlowe odbijanie tego konika na przepustnicy. Pisze nie fachowo ale mechanikiem nie jestem. Jest tam takie *cykadelko jak to sie mowi i to nie odbijalo co skutecznie uniemozliwialo start.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8 Postów
leszek68
(leszek68)
Wiking
dzieki
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
86 Postów
Spidi
(Spidi)
Początkujący
Nie znam nikogo tutaj. I w swoim aucie nie masz przepustnicy... także to nie to... może być to prosta rzecz a może to być sterownik silnika... jak nie znajdziesz mechanika co umie czytać wartści rzeczywiste to nikt Ci nie wywróży i dalej w ciemno będziesz części wymieniał. Powodzenia.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
140 Postów
Robert .
(BilXtra)
Stały Bywalec
Nie zawsze wartości rzeczywiste pokażą wszystkie błędy. W takiej sytuacji gdy silnik nie odpala na ciepłym, pierwsza rzeczą jest zmierzenie ciśnienia sprężania. Później ewentualna diagnostyka układu zasilania...