Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

nadzieja :) - Norwegia

8 Postów
monika Piotrowska
(myszuncia1)
Wiking
Hej nazywam się Monika i jestem pielęgniarką po studiach. Pracuję w jednej ze szpitali. Przeszłam wiele w mojej pracy ...min.mobbing. Jestem wypalone zawodowo. Mam dwie corki w podstawowce.Mąż konstruktor w firmie motoryzacyjnej ma podobne doświadczenia. Podjęliśmy decyzję o wyjeździe...i chcemy to zrealizować. Prośba kochani do Was... Od czego tu zaczą? Dodam że ja niestety nie wpadam po norweski a mąż mówi po angielsku.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
Królestwo kończy się już jako Ziemia Obiecana, Eldorado, Eden
Lepiej to już tu raczej nie będzie
Może pomyśl nad innym kierunkiem
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-5  
Odpowiedz   Cytuj
483 Posty
Vivid :)
(Vivid)
Wyjadacz
myszuncia1 napisał:
Hej nazywam się Monika i jestem pielęgniarką po studiach. Pracuję w jednej ze szpitali. Przeszłam wiele w mojej pracy ...min.mobbing. Jestem wypalone zawodowo. Mam dwie corki w podstawowce.Mąż konstruktor w firmie motoryzacyjnej ma podobne doświadczenia. Podjęliśmy decyzję o wyjeździe...i chcemy to zrealizować. Prośba kochani do Was... Od czego tu zaczą? Dodam że ja niestety nie wpadam po norweski a mąż mówi po angielsku.

google tłumacz chyba szwankuje...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:5  
Odpowiedz   Cytuj
862 Posty

(6e6)
Maniak
monika...przyjedz, zobaczysz jak jest ..zaczac od sporej ilosci gotowki chyba ze chcecie mieszkac w pokoju z dzieckiem. przygotujcie ok 80 tys kr na start to dalej jakos pojdzie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
myszuncia1 napisał:

Jeśli ty nie kończyć studia w polska i nie być polska to rozumieć to, że Ty polska sprache kiepsko znać, ale jeśli ty skończyłaś studia w Polsce i wychowałaś się w Polsce to ja pierdolę.