Uwaga !!!
Mam (miałem do rana) abonament w MyCall - fastpris, ważny do 11 listopada.
Czytałem, iż aby zakończyć abonament trzeba się skontaktować z ich biurem klienta.
Na stronie - w zakładce Moje konto - znalazłem przycisk do rezygnacji, więc chciałem sprawdzić jak działa i ile trwa okres wypowiedzenia. Oczywiście - wg mojej wiedzy i na standardy europejskie - nie dokończyłem (tak mi się wydawało) całej procedury.
Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że konto mam PUSTE.
Teraz czekam na reakcję ze strony operatora.
Przestrzegam wszystkich przed dokonywaniem takich doświadczeń.
Mam (miałem do rana) abonament w MyCall - fastpris, ważny do 11 listopada.
Czytałem, iż aby zakończyć abonament trzeba się skontaktować z ich biurem klienta.
Na stronie - w zakładce Moje konto - znalazłem przycisk do rezygnacji, więc chciałem sprawdzić jak działa i ile trwa okres wypowiedzenia. Oczywiście - wg mojej wiedzy i na standardy europejskie - nie dokończyłem (tak mi się wydawało) całej procedury.
Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że konto mam PUSTE.
Teraz czekam na reakcję ze strony operatora.
Przestrzegam wszystkich przed dokonywaniem takich doświadczeń.