Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

10
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Tłumaczenie - Norwegia

Czytali temat:
Wojtek G (1591 niezalogowanych)
1 Post
Łukasz Zaczkiewicz
(luki00718)
Wiking
Witam
Bardzo proszę o przetłumaczenie na j. norweski mojego podania o pracę. Z góry dzięki






Podanie o pracę
Proszę o przyjęcie mnie do pracy w Waszej firmie w charakterze pracownika fizycznego.
Jestem uczniem drugiej klasy szkoły średniej o profilu handlowym, do końca nauki zostały mi 2 lata. Ze względu na ekonomiczno-polityczną sytuację w Polsce jestem wręcz zmuszony przerwać naukę. W Polsce w chwili obecnej nie ma perspektyw dla młodych ludzi, nawet dla tych po wyższych studiach. Jest totalne bezrobocie. Chciałbym pracować w Norwegii. Jestem ambitny, pracowity, nie boję się wyzwań ani ciężkiej pracy. Pracowałem już w Waszym kraju kiedy mój tata był zatrudniony w Waszej firmie ,już wtedy bardzo spodobała mi się Norwegia, a także kultura tego kraju. Tata nauczył mnie wykonywać różne prace, m.in, prace ziemne, kładzenie kostki brukowej, szifera, tynkowania, i innych prac budowlanych. W tej chwili uczę się języka norweskiego, w listopadzie rozpoczynam kurs na prawo jazdy kategorii B. Oczywiście chciałbym w przyszłości skończyć szkołę, ale póki co chce wyjechać z tego kraju. Proszę o odpowiedź czy byłaby dla mnie możliwość pracy w Waszej firmie, pracę mógłbym rozpocząć już w czerwcu gdyż wtedy planuje zakończyć kurs języka norweskiego i naukę w szkole.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby i zrozumienie mojej sytuacji.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
4104 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
luki00718 napisał: