Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Szukam Pracy - Norwegia

Czytali temat:
(4776 niezalogowanych)
6 Postów
Wojciech Golik
(Darts07)
Wiking
Witam serdecznie! Szukam Pracy!!!

Mam 23 Lata. Z zawodu jestem Fryzjerem, pracującym w polsce. Mam wysokie osiągi w zawodzie, zajmuje sie również prowadzeniem szkoleń technicznych dla fryzjerów. Mój język angielski jest na poziomie średnim, tzn rozumiem bardzo wiele, mam problem z rozmową, kwestia czasu 2-3 miesięcy jak będe mówić komunikatywnie, język norweski jest dla mnie wogóle nieznany. Szukam pracy w jakiejkolwiek branży, tak abym mógł zacząć układać sobie tam życie. Jestem w stanie nawet pracownąć fizycznie na budowie, jestem pewny że jestem w stanie dać sobie rady! Całe życie pracowałem wokół domu przy remontach i pracach ogrodowych.... Czy jesteście w stanie dać jakieś namiary? Gdzie najlepiej zacząć? Jak najlepiej jest sie zaczepić?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1672 Posty
Moscisław taki tam
(marianek)
Maniak
Darts07 napisał:
Witam serdecznie! Szukam Pracy!!!

Mam 23 Lata. Z zawodu jestem Fryzjerem, pracującym w polsce. Mam wysokie osiągi w zawodzie, zajmuje sie również prowadzeniem szkoleń technicznych dla fryzjerów. Mój język angielski jest na poziomie średnim, tzn rozumiem bardzo wiele, mam problem z rozmową, kwestia czasu 2-3 miesięcy jak będe mówić komunikatywnie, język norweski jest dla mnie wogóle nieznany. Szukam pracy w jakiejkolwiek branży, tak abym mógł zacząć układać sobie tam życie. Jestem w stanie nawet pracownąć fizycznie na budowie, jestem pewny że jestem w stanie dać sobie rady! Całe życie pracowałem wokół domu przy remontach i pracach ogrodowych.... Czy jesteście w stanie dać jakieś namiary? Gdzie najlepiej zacząć? Jak najlepiej jest sie zaczepić?

Po pierwsze > dział dot.pracy znajduje kapke nizej!