Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

To największa ciężarówka elektryczna w Norwegii. Pozwoli zaoszczędzić prawie 60 000 litrów paliwa - Norwegia

Czytali temat:
Zbigniew Karpinski mart enty Riggman (1439 niezalogowanych)
1 Post
Redaktor
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
77 Postów
Piotr Stefanczyk
(Walander)
Początkujący
Coś nie pykło 120 ton wapnia to pięć transportów czyli około 120 litrów on. Strasznie trzeba się narobić przy tych artykułach!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:13  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Kertoip1983
(Kertoip1983)
Wiking
120 tysiecy ton. Czytanie ze zrozumieniem stwarza Ci kłopoty??
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
Jan Kowalski
(Fantomas)
Wiking
Ile ton wazy bateria?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
477 Postów
Riggman
(Riggman)
Wyjadacz
350 km przebiegu to juz by sie nadaje do dystrybucji wogol oslo. Asko juz jezdzi elektrykami i niektore firmy. Ja jezdzilem tez i zbiera sie pieknie a zasieg kolo 150 km, idelanie do centrum oslo
Zgłoś wpis
Oceń wpis:5  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
io500
(io500)
Wiking
,,...Ważąca 64 tony Scania będzie regularnie używana ...,,-no nie -glabie- 66ton to masa calkowita a wiec z ladunkiem. Zwykla wazy ok 8ton. Tu 8 ton to pewno same akumulatory
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
477 Postów
Riggman
(Riggman)
Wyjadacz
Myśliwy napisał:
Dziś sponsorem artykułu jest . Grupa wciskająca kit że elektromobilnosc to przyszłość .
Samochody na baterie jedyną swoją ,,bezemisyjnością " pochwalic się mogą w miejscu ich użytkowania.
Jak dowiodły niezależne badania z niezależnych źródeł,,nie producentów " jak np obecny artykuł. Suma szkodliwych substancji podczas całego procesu od produkcji baterii montażu auta pozyskiwania prądu do ładowania a potem utylizacji baterii i recyklingu karoserii jest 1:0 dla samochodów spalinowych.
Nieetyczne używanie nieletnich do pracy przy wydobyciu litu niklu kobaltu fosforu i innych pierwiastków i surowców ziem rzadkich a także zniszczenie ekosystemu w miejscu wydobycia. Biorąc to wszystko jako całość a nie tylko 6 lat eksploatacji samochodu w Oslo.
Trzeba być konsekwentnym i opisywać całość od produkcji przez eksploatację aż do złomowania. I jeszcze jedna istotna sprawa auto elektryczne średnio 6 łat i bateria na śmieci bo jest sztucznie programem sterowana aby po tym okresie straciła pojemność dla bezpieczeństwa nikt nie gwarantuje że nie zapali się. Po kolejnych ładowaniach . Producent proponuje nową baterię za 80 % wartości nowego samochodu nie 6 letniego więc klient pozbywa się starego elektryka do krajów biednych i kupuje nowy bo tak lepiej . Producenci się cieszą i zarabiają a Oslo się chwali czystą motoryzacją.
I faktycznie u nich bilans zanieczyszczeń na plus
Reszty świata nikt nie liczy . Nowoczesna kreatywna księgowość.


Mysliwy Ty nie jestes czasem nowym kATEM Gabriela ?? ciagle masz jeden post...albo MN probuje podbic ogladalnosc forum
Zgłoś wpis
Oceń wpis:4  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok