Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

„Ratował polskie dzieci” vs „Działał wbrew legalnym instytucjom”: fala komentarzy po wydaleniu konsula [WASZE OPINIE] - Norwegia

Czytali temat:
Sławomir, Janusz kumpel Grażyny Wiśniewski Jacek Wojcik Zbigniew Karpinski boj fra oszlo Josef Satan Rafaltiget Urszula Chochrek sobek22 Łukasz Ch grzesiek69 WIESŁAW BUDA sebastian_34 veni vidi vici (1494 niezalogowanych)
1 Post
Redaktor
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Paweł Z.
(Wloczykijaszlak)
Wiking
Nazistowskie władze nie tolerują nieposłuszeństwa.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 43  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Szybki Bill
(Wiedza)
Wiking
Wyglada na to, ze Norwegii dzieje sie duzo ukrytych w mediach afer. Polski konsul wlozyl kij w mrowisko. Pozostaje pytanie, czy Norwegia powinna przyznawac pokojowa Nagrode Nobla.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 44  
Odpowiedz   Cytuj
56 Postów
sobek22
(sobek22)
Nowicjusz
chodzi o rewanz za azyl dla Silje Garmo
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 46  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Xx1
(Xx1)
Wiking
Barnevernet przestanie działać aktywnie dopiero jak norwescy politycy roztrwonią kasę na jakieś tam „tunele w chmurach”, spoleczrnstwo będzie tak biedne ze podatki będą płacić w śledziach i ziemniakach... Przerażajace jest to jak nietykalna jest ta chora instytucja...
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 34  
Odpowiedz   Cytuj
334 Posty

(cham)
Stały Bywalec
Wloczykijaszlak napisał:
Nazistowskie władze nie tolerują nieposłuszeństwa.

Po co mieszasz w to Polske? Polska przeciez nic z BV nie ma wspolnego.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -8  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
jura gładysz
(jurijgagarin)
Wiking
Zabrać dzieci do Norwegi a po co w tym kraju nie da się żyć jak normalna polska rodzina , zbyd wiele dzieli kulturowo obie narodowości
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 15  
Odpowiedz   Cytuj
7 Postów
Tomasz Lenartowicz
(Nieobecny)
Wiking
Psykologisk sakkyndig: – Han burde hatt medalje

Psykologspesialist Einar Salvesen har vært sakkyndig i to av sakene der norske familier har kommet på kant med barnevernet og flyktet til Polen.

Salvesen er også talsperson i KIB Norge, Kompetansenettverk for kvalitet i barnevernet, som er kritisk til flere sider ved måten det norske barnevernet fungerer på.

– Jeg har hatt kontakt med den polske ambassaden i disse sakene og møtt Kowalski flere ganger. Jeg har imidlertid ikke grunnlag for å uttale meg om hvorvidt han har vært involvert i disse to sakene det her dreier seg om, sier Salvesen til Aftenposten.

– Jeg mener han burde hatt medalje istedenfor å bli erklært uønsket i Norge. Han har støttet foreldre der barnevernet var i ferd med å gjøre grove feil og frata foreldrene omsorgen for barna på sviktende grunnlag, sier Salvesen.

– I begge sakene flyktet de norske familiene til Polen. I begge sakene har det vist seg i etterkant at barnevernet feilvurderte foreldrenes omsorgsevne, sier han.
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 14  
Odpowiedz   Cytuj
277 Postów
TomaszLenartowicz napisał:
Psykologisk sakkyndig: – Han burde hatt medalje
Psykologspesialist Einar Salvesen har vært sakkyndig i to av sakene der norske familier har kommet på kant med barnevernet og flyktet til Polen.
Salvesen er også talsperson i KIB Norge, Kompetansenettverk for kvalitet i barnevernet, som er kritisk til flere sider ved måten det norske barnevernet fungerer på.
– Jeg har hatt kontakt med den polske ambassaden i disse sakene og møtt Kowalski flere ganger. Jeg har imidlertid ikke grunnlag for å uttale meg om hvorvidt han har vært involvert i disse to sakene det her dreier seg om, sier Salvesen til Aftenposten.
– Jeg mener han burde hatt medalje istedenfor å bli erklært uønsket i Norge. Han har støttet foreldre der barnevernet var i ferd med å gjøre grove feil og frata foreldrene omsorgen for barna på sviktende grunnlag, sier Salvesen.
– I begge sakene flyktet de norske familiene til Polen. I begge sakene har det vist seg i etterkant at barnevernet feilvurderte foreldrenes omsorgsevne, sier han.

Dzięki za tekst. Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 4  
Odpowiedz   Cytuj
52 Posty
veni vidi vici
(veni vidi vici)
Nowicjusz
W Niemczech instytucja Jungedamt i w Norwegi Barnevernet to instytucje , ktore kradna Polską inteligencje, obie insytucje prowadzą taki sam system zabierania dzieci biologicznym rodzicom,w niemczech tez walczy Polak w odzyskiwaniu maluchòw.. w Norwegi rowniez dzielny Polak sie tym zajmował.
Przypomne, iz za czasow wojny Niemcy wywiezli z Polski 200 dzieci w "niewiadome" strony do Niemiec zmienili im imiona i nazwiska natychmiastowo! Przy wyborze byla selekcja oczywiscie bielszej rasy dzieci musialy miec jasne wlosy!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 6  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok