Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Norwegia oszalała na punkcie rowerów elektrycznych: „To poważna alternatywa dla transportu zbiorowego” - Norwegia

Czytali temat:
Mateusz M K MN Ewa Adam (302 niezalogowanych)
1 Post
Redaktor
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
5 Postów
Jan Kowalski
(Fantomas)
Wiking
Jak to jest, ze w krajach, ktore maja klimat idealny do uprawiania kolarstwa w Hiszpanii, Francji, Wloszech jezdza na rowerach tylko turysci, a w krajach o najparszywym klimacie w Europie Danii, Holandii i Norwegii cyklizm jest tak powszechny. Dla mnie rower to rekreacja, a nie srodek transportu.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:7  
Odpowiedz   Cytuj
359 Postów
high octane
(high_octane)
Stały Bywalec
Socjalisci i ich ograniczenia do 250w. W stanach mozesz miec 1000w i nikogo to nie interesuje. Ludzie sami sobie wybieraja wladze.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok