Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Okres próbny - Norwegia

Czytali temat:
(563 niezalogowanych)
1 Post
KAMIL GALUSZKA
(gugi23)
Wiking
W tym temacie znajdują się komentarze do artykułu Okres próbny
w jaki sposob moge skontaktowac sie z piszacym ten artykuł
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
18 Postów
adam kowalski
(git666)
Wiking
ja tez bede mial 6 miechow okresu probnego.jestem jeszcze w polsce ale juz mi powiedzieli ze podpisze umowe jak wyladujemy w NO jestem kierowca autobusu maja nam powiedziec dokad nas wysla dopiero po zdanym egzaminie z jezyka 6 tyg bedzie trwala nauka..jak zdam to jade ciekawe tylo do jakiego miasta nas wysla...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
kgit666 napisał: po zdanym egzaminie z jezyka 6 tyg bedzie trwala nauka..jak zdam to jade ciekawe tylo do jakiego miasta nas wysla...
A kto organizuje ten Kurs językowy...? .
---
Jaki pośrednik ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1672 Posty
Moscisław taki tam
(marianek)
Maniak
git666 napisał:
ja tez bede mial 6 miechow okresu probnego.jestem jeszcze w polsce ale juz mi powiedzieli ze podpisze umowe jak wyladujemy w NO jestem kierowca autobusu maja nam powiedziec dokad nas wysla dopiero po zdanym egzaminie z jezyka 6 tyg bedzie trwala nauka..jak zdam to jade ciekawe tylo do jakiego miasta nas wysla...

nie spodziewaj sie miasta.....
wyslą was tam, gdzie wiry w rzece urywają koniom łby podczas picia wody
Swoja droga to jakies pojebane, bo gdybys wiedział gdzie masz jezdzic, to mógłbys sie w jakis tam sposób przygotowac, poznac topografie miasta,obyczaje,etc....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
git666 napisał: