Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
(564 niezalogowanych)
18 Postów
adam kowalski
(git666)
Wiking
gabriel napisał:
kgit666 napisał: po zdanym egzaminie z jezyka 6 tyg bedzie trwala nauka..jak zdam to jade ciekawe tylo do jakiego miasta nas wysla...
A kto organizuje ten Kurs językowy...? .
---
Jaki pośrednik ?

PROFFMAN ZE SZCZECINA A CO??JESTES W NORWEGII?CO TAM PORABIASZ??
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
18 Postów
adam kowalski
(git666)
Wiking
HEHEmarianek73 napisał:
git666 napisał:
ja tez bede mial 6 miechow okresu probnego.jestem jeszcze w polsce ale juz mi powiedzieli ze podpisze umowe jak wyladujemy w NO jestem kierowca autobusu maja nam powiedziec dokad nas wysla dopiero po zdanym egzaminie z jezyka 6 tyg bedzie trwala nauka..jak zdam to jade ciekawe tylo do jakiego miasta nas wysla...

nie spodziewaj sie miasta.....
wyslą was tam, gdzie wiry w rzece urywają koniom łby podczas picia wody
Swoja droga to jakies pojebane, bo gdybys wiedział gdzie masz jezdzic, to mógłbys sie w jakis tam sposób przygotowac, poznac topografie miasta,obyczaje,etc....