Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

reklama | kup tutaj »

Turystyka w Norwegii - Norwegia

Czytali temat:
czesio. oj tam nazwisko... mariusz kubiak Agnieszka Będlin boj fra oszlo Radi Radi high octane ALEXANDER HAZARD Men Nor Magda Be Ole_Nordmann szymek1924 Patiszka Malinowska (1664 niezalogowanych)
3 Posty
szymek1924
(szymek1924)
Wiking
Witam!

Studiuję w Polsce Turystykę i Rekreację ponadto od 2 lat interesuję się Skandynawią w tym również Islandią i Finlandią ale najbardziej zachwyca mnie Norwegia. Niestety nie mam nikogo w tym kraju, aby dowiedzieć się kilku istotnych dla mnie kwestii. Chciałbym podjąć naukę języka norweskiego (obecnie znam tylko język angielski na poziomie B2), lecz zastanawiam się czy ma to sens. Czy w Norwegii miałbym szansę na znalezienie pracę w turystyce? Zostały mi jeszcze 3 lata studiów więc myślę, że przy intensywnej pracy opanował by w pewnym stopniu język norweski ale głównie chciałbym się tu poradzić osób, które mieszkają w różnych miejscach Norwegii czy po Turystyce ze znajomością języka angielskiego i norweskiego (przyszłościowo) miałbym szansę na znalezienie pracy? Czy w ogóle jest zapotrzebowanie? Z góry dziękuję za każdy sensowny komentarz
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
23 Posty
Marti 11111
(Marti 11111)
Wiking
Ciekawe jakim Ty uczonym jesteś i co sobą takiego wyjątkowego reprezentujesz , że pozwala Ci to oceniać innych . Powiedz słucham , wdaj sie w mądra dyskusje ze mna . Zapraszam !!!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
23 Posty
Marti 11111
(Marti 11111)
Wiking
I czekam z niecierpliwością na Twe mądrości
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
23 Posty
Marti 11111
(Marti 11111)
Wiking
Panie NordmaNNNNNN przez duże NNN
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -2  
Odpowiedz   Cytuj
23 Posty
Marti 11111
(Marti 11111)
Wiking