Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
reklama | kup tutaj »

nowe życie samej mamy - Norwegia

Czytali temat:
Katarzyna Knor Kasia MS. (2032 niezalogowanych)
3 Posty
jula roman
(julman)
Wiking
Witam, jestem jeszcze w pl ale planuje wyjechać do norwegii... no i tak.. mieszkałam już za granicą w kilku krajach ale tam u was mnie jeszcze nie było, a i ja za tamtych czasów nie byłam jeszcze mamą Prace mam pewną i planuje wyjechac na jakiś czas (możliwie najkrótszy ) sama, a potem "skoczyć" po córe... jedak nie mam pojecia jak sprawy socjalne i życie mam wygląda w tym kraju.. Jak się za to zabrać, co i gdzie trzeba załatwić.. córka mam 2 latka i sama ją wychowuje, nawet w pl jest ciężko ogarnąć utrzymanie stanowiska w pracy i wychowanie dziecka, żłobki, lekarze itd a jak u was to wygląda? Jestem zielona i bede bardzo wdzieczna za doinformowanie mnie ;P i wszelkie wskazówki.. Pozdrawiam Jula
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
506 Postów
xxxxxxx. xxxxxxx.
(gagatek)
Wyjadacz
julman napisał:
Witam, jestem jeszcze w pl ale planuje wyjechać do norwegii... no i tak.. mieszkałam już za granicą w kilku krajach ale tam u was mnie jeszcze nie było, a i ja za tamtych czasów nie byłam jeszcze mamą Prace mam pewną i planuje wyjechac na jakiś czas (możliwie najkrótszy ) sama, a potem "skoczyć" po córe... jedak nie mam pojecia jak sprawy socjalne i życie mam wygląda w tym kraju.. Jak się za to zabrać, co i gdzie trzeba załatwić.. córka mam 2 latka i sama ją wychowuje, nawet w pl jest ciężko ogarnąć utrzymanie stanowiska w pracy i wychowanie dziecka, żłobki, lekarze itd a jak u was to wygląda? Jestem zielona i bede bardzo wdzieczna za doinformowanie mnie ;P i wszelkie wskazówki.. Pozdrawiam Jula
Tu jest zupełnie inaczej niż wszędzie indziej,
tu będziesz miała jak w raju,
zamiast czekać weź córę od razu.