Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

2
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Wymiana Kol - Norwegia

Czytali temat:
JU Frankowski Boguslaw Skowron (1471 niezalogowanych)
202 Posty
Agnieszka N.
(AgaN)
Stały Bywalec
Jestem laikiem jesli chodzi o takie typu sprawy jak wymiana kol na letnie, ale czy ktos z Was wie gdzie moge wymienic kola??...czy to jest u zwyklego mechanika samochodowego??...w PL wymienialam w wulkanizacji a auto tutaj w Norwegii mam krotko i nie wiem jak to zrobic....
bede wdzieczna
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
AgaN napisał:
Jestem laikiem jesli chodzi o takie typu sprawy jak wymiana kol na letnie, ale czy ktos z Was wie gdzie moge wymienic kola??...czy to jest u zwyklego mechanika samochodowego??...w PL wymienialam w wulkanizacji a auto tutaj w Norwegii mam krotko i nie wiem jak to zrobic....
bede wdzieczna

Wymiana kół z zimowych na letnie czy też wymiana opon z zimowych na letnie ..? .

Jeżeli masz dwa komplety kół zimowe i letnie , to możesz wymienić sama /wymiana w warsztacie sporo kosztuje/ Jeżeli natomiast masz tylko jeden komplet kół i musisz wymienić opony , to niestety tylko w warsztacie ... chyba ,że te zimowe nie mają kolców to możesz sobie na nich jeździć w lecie ... , co prawda szkoda ich na lato niemniej ...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
202 Posty
Agnieszka N.
(AgaN)
Stały Bywalec
Nie no jak na moje babskie oko to sa kola z tzw."alusami" cale kola...i jeszcze w dodatku jakies inne....tzn.na przod inne i na tyl inne....hmmm gdybym ja umiala sama....chyba gdzies tam jeszcze z kursu zostalo w glowie co nie co....a jak przykrece zle i odpadna ....
dlatego wole w warsztacie..a jak drogo???....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1416 Postów

(Zuzu)
Maniak