Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Montaż auto gazu w Polsce do norweskiego auta - Norwegia

25 Postów
Artur Jakubowski
(artur822)
Wiking
Witam prosił bym o podpowiedź co do gazu. Mianowicie chcę zamontować gaz w Polsce. Myślałem o założeniu gazu z TUV czyli na przykład kompletne instalacje na Niemcy z niemieckimi papierami i TUV. Ale wczoraj otrzymałem dokumentację techniczną mojego kolegi który montował instalację w tamtym roku i ma najzwyklejsze papiery na Polske i pozostałe kraje UE ale nie wszystkie są wyjątki np.Niemcy itp. tylko przetłumaczył na język Norweski papiery od butli i homologacje montażu z fakturą i w Gjovik bez problemów wstemplowali w kartę pojazdu. Oczywiście przewód gazowy montowany na obejmy co 15cm i nic więcej nie robił. Może ktoś coś więcej wie na ten temat?? konkretnie? i jak jest ze Stagiem bo nie chcę BRC... brak przekonania do tej firmy... i wiele problemów oraz dużo droższe części... Z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam Artur
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
211 Postów
Michał mi$
(qmulus)
Stały Bywalec
Jaki rocznik auta?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
3511 Postów

(Karol.Ky)
Maniak
A po co pakowac gaz?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-4  
Odpowiedz   Cytuj
2235 Postów
Anders B
(AndersB)
Maniak
Karol.Ky napisał:
A po co pakowac gaz?Bo w Norge cholernie drogie paliwo droższe jak w Polandii
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-9  
Odpowiedz   Cytuj
211 Postów
Michał mi$
(qmulus)
Stały Bywalec
Karol.Ky napisał:
A po co pakowac gaz?

Temat juz wiele razy przerabiany na forum
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2235 Postów
Anders B
(AndersB)
Maniak
qmulus napisał:
Karol.Ky napisał:
A po co pakowac gaz?

Temat juz wiele razy przerabiany na forum
czyli jaki wniosek
Zgłoś wpis
Oceń wpis:4  
Odpowiedz   Cytuj
25 Postów
Artur Jakubowski
(artur822)
Wiking
Hmm temat byl przerabiany dawno temu a przepisy sie zmieniaja... rok auta 2000 Skoda Octavia 2.0 8 zaworw 116km. Hmm a montuje dlatego bo sporo jezdze... i srednia biorac 10l na 100 km przy cenie gazu od 5,98 do 7,70nok a sredniej cenie paliwa 13,5do 15,4nok to jest roznica i jezdzac duzo szybko sie zwraca i w kieszeni zostaje a silnik wyzej wymieniony jest stworzony do gazu...kazdy ma swoje zdanie... ja mam takie...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:5  
Odpowiedz   Cytuj
83 Posty
Justyna x
(justyna85)
Początkujący
jeżeli auto nie ma zadnej normy euro możesz mieć instalacje jakiejkolwiek firmy z polski, natomiast jeżeli auto ma norme euro w dowodzie szczgolnie euro 3 i wyżej musisz mieć dokument od producenta ece - r 115 stwierdzający ze instalacje spelnia normy z dowodu ,bez tego nie masz szans na wbicie. Na twoim miejscu zalecałabym intalacje firmy prins jeżeli nie chcesz mieć problemów w vegvesenie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:6  
Odpowiedz   Cytuj
25 Postów
Artur Jakubowski
(artur822)
Wiking
Czyli jesli auto ma norme Euro 3 lub wyzej musze miec spelniony wymog regulaminu montazu gazu 115 tak?? dobrze to rozumie... bo powiem szczerze ze sie gubie.. moge zalozyc normalna instalacje z Europejska homologacja... i druga specjalnie na niemcy... Stag 300 spelniajaca normy TUV... a wiem ze kolega montowal BRC najzwyklejsze na polski rynek i bez problemu przeszlo w Audi A6 z 2007 rok, a Stag 300 jest w niemieckich papierach proponowany tej skody. Co wybrac??roznica w cenie jest 800zl... wiec tez nie jakies duze pieniadze...a nie chce miec pozniej problemow... znam sie na mechanice elektryce(6lat w ASO VWAudi) ale nie na instalacjach gazowych...wiec prosze o pomoc w wyborze...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
862 Posty

(maciejko)
Maniak
ja kiedys pisałem do Vegvesen w sprawie gazu i jest jak najbardziej mozliwa rejestracja ale do normy euro 3, norm euro 4 i 5 nie uwzględniają
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok