Polsko-norweski

Kalendarz 2023

Kup teraz

Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
1459 Postów
mart enty
(bodys) Online
Maniak
Onty_Ja_Gabriel_3. napisał:
Riggman napisał: powiem ci szczerze ze przez jakis czas zastanawialem sie czy mu nie pomoc z tym autem bo jezdzilem swoim varebilem czesto przez ski itd zeby mu to gdzies indziej przerzucic ale facet jest taki chamski do innych i pretensjonalny jak male dziecko co mu sie nie kupi lizaka ze dalem sobie spokoj. Pomozesz komus a poznij ktos ci dupe obsmaruje
DOBRE...
Chciał ale się bał...
Co za hipokryta.
Jeszcze nikogo nie obraziłem z tych osób, które mi kiedykolwiek pomogły, ani też nie obgadywałem, a zwłaszcza na forach.
I owszem podziękowałem jednej osobie tu na forum, to wy dwie szmaciane szczury wstawiliście spamerskie teksty obrażające tak mnie jak i osobę której dziękowałem. Dlatego też WAL się o kant ....xxxxxxxxxx...
NiC robię sobie pauzę do wieczora z wami.


To jak to było lata temu z tym damskim bokserem u kolesia, który Cię zakwaterował i pomagał?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1401 Postów
Onty_Ja_Gabriel_3.
(Onty_Ja_Gabriel_3.)
Maniak
Riggman napisał:

wlasnie to robisz teraz

ŻE CO?, teraz robię szczurze szmaciany, kiedy i jak MI pomogłeś, na tym forum, poza NOTORYCZNYM SPAMOWANIEM I HEJTEM W MOICH TEMATACH!
Weź i się nie ośmieszaj więcej, podałeś kiedyś jakieś powielone info to za to podziękowałem, a ty szczurze w następnym temacie, w napastliwy sposób, zniweczyłeś nikłą nitkę normalności.
SAM SOBIE PLUJESZ W TWARZ i masz pretensję do mnie, nieudolny szmaciarzu od wynajmowania kontenerów po znajomości za własną kasę na rzecz firmy...
Totalna polaczkowa polityka ekonomiczna w prowadzonych firemkach.
O zgrozo również w niektórych AS jest podobnie, a później płacze i żale, że fiskus dowalił domiar i żąda natychmiast całej kasy z odsetkami karnymi za każdy dzień zwłoki.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
235 Postów
Riggman
(Riggman)
Stały Bywalec
Onty_Ja_Gabriel_3. napisał:
Riggman napisał:

wlasnie to robisz teraz

ŻE CO?, teraz robię szczurze szmaciany, kiedy i jak MI pomogłeś, na tym forum, poza NOTORYCZNYM SPAMOWANIEM I HEJTEM W MOICH TEMATACH!
Weź i się nie ośmieszaj więcej, podałeś kiedyś jakieś powielone info to za to podziękowałem, a ty szczurze w następnym temacie, w napastliwy sposób, zniweczyłeś nikłą nitkę normalności.
SAM SOBIE PLUJESZ W TWARZ i masz pretensję do mnie, nieudolny szmaciarzu od wynajmowania kontenerów po znajomości za własną kasę na rzecz firmy...
Totalna polaczkowa polityka ekonomiczna w prowadzonych firemkach.
O zgrozo również w niektórych AS jest podobnie, a później płacze i żale, że fiskus dowalił domiar i żąda natychmiast całej kasy z odsetkami karnymi za każdy dzień zwłoki.


To juz ponad 22 wiec alkohol dziala jak widac
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1401 Postów
Onty_Ja_Gabriel_3.
(Onty_Ja_Gabriel_3.)
Maniak
Riggman napisał:To juz ponad 22 wiec alkohol dziala jak widac
Typowa trollowa taktyka zmiany tematu, by tylko podtrzymać w danym temacie spam.
Żałosny jesteś, a i nawet, gdyby tak było, to ten alkohol, byłby za moją własną kasę.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
235 Postów
Riggman
(Riggman)
Stały Bywalec
Onty_Ja_Gabriel_3. napisał:
Riggman napisał:To juz ponad 22 wiec alkohol dziala jak widac
Typowa trollowa taktyka zmiany tematu, by tylko podtrzymać w danym temacie spam.
Żałosny jesteś, a i nawet, gdyby tak było, to ten alkohol, byłby za moją własną kasę.


Gabrys ty faktycznie jestes niezlomnym trolem, idz pogadaj ze swoim nowym litewskim Panem a nie tu dupe trujesz zwyklym polakom
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1401 Postów
Onty_Ja_Gabriel_3.
(Onty_Ja_Gabriel_3.)
Maniak
Riggman napisał:
Onty_Ja_Gabriel_3. napisał:
Riggman napisał:To juz ponad 22 wiec alkohol dziala jak widac
Typowa trollowa taktyka zmiany tematu, by tylko podtrzymać w danym temacie spam.
Żałosny jesteś, a i nawet, gdyby tak było, to ten alkohol, byłby za moją własną kasę.

Gabrys ty faktycznie jestes niezlomnym trolem, idz pogadaj ze swoim nowym litewskim Panem a nie tu dupe trujesz zwyklym polakom
To ty sam szmaciany szczurze wpieprzyłeś się w mój temat informacyjny i cały czas go spamujesz na każdym kroku!.
TY sam spadaj z tego tematu i jak nie masz interesu to się nie wpieprzaj. spadaj stąd bezimienny internetowy szczurze.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
1401 Postów
Onty_Ja_Gabriel_3.
(Onty_Ja_Gabriel_3.)
Maniak
bodys napisał:
Onty_Ja_Gabriel_3. napisał:
Riggman napisał: powiem ci szczerze ze przez jakis czas zastanawialem sie czy mu nie pomoc z tym autem bo jezdzilem swoim varebilem czesto przez ski itd zeby mu to gdzies indziej przerzucic ale facet jest taki chamski do innych i pretensjonalny jak male dziecko co mu sie nie kupi lizaka ze dalem sobie spokoj. Pomozesz komus a poznij ktos ci dupe obsmaruje
DOBRE...
Chciał ale się bał...
Co za hipokryta.
Jeszcze nikogo nie obraziłem z tych osób, które mi kiedykolwiek pomogły, ani też nie obgadywałem, a zwłaszcza na forach.
I owszem podziękowałem jednej osobie tu na forum, to wy dwie szmaciane szczury wstawiliście spamerskie teksty obrażające tak mnie jak i osobę której dziękowałem. Dlatego też WAL się o kant ....xxxxxxxxxx...
NiC robię sobie pauzę do wieczora z wami.

To jak to było lata temu z tym damskim bokserem u kolesia, który Cię zakwaterował i pomagał?
Sam sobie poszukaj następny szmaciany szczurze, w tamtych postach zostało wszystko dokładnie opisane i wyjaśnione.
Twój spam w tym temacie, jest żywcem wzięty z politycznych ataków obecnej pizdowskiej władzy.
POWIEDZ 100 RAZY NIEPRAWDĘ to 101 stanie się prawdą.
I tak jest właśnie z wami, spamujecie ile się da i jak się da.
Tylko i wyłącznie by zaśmiecić temat do granicy przejrzystości, jednak ja mam to wywalone!.
Jesteś również INTERNETOWYM BEZIMIENNYM SZCZUREM TAK JAK TEN OBOK, i tak samo jak tamta szmata z Eidsvoll.
Ja w tamtych tematach i postach podałem dokładnie jego imię, nazwisko i numer telefonu, poszukaj i zadzwoń to się dowiesz, ja tamtą szmatę olałem tak samo jak teraz ciebie olewam. Jesteście dla mnie tylko przerywnikiem rozrywkowym i niczym więcej.
Dokładnie tak jak było z Gacek 1981.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram