Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Pasażerowie gwiżdżą na krytykę Ryanaira

 
 
Mimo olbrzymiej krytyki, jaka w ostatnim czasie przetoczyła się przez media, sprzedaż biletów lotniczych irlandzkiego taniego przewoźnika w Norwegii w ubiegłym tygodniu wzrosła. Według szefa Ryanair, Michaela O'Leary, dużo więcej osób odwiedziło też stronę internetową spółki. Wygląda na to, że każdy PR to dobry PR...


...albo, mówiąc bardziej swojsko: nieważne, co mówią, byle o nas mówili :)

- Jeśli chodzi o rezerwacje biletów na rejsy krajowe na terenie Norwegii, odnotowaliśmy w ubiegłym tygodniu wzrost o 12%. W przypadku lotów zagranicznych o 10% - stwierdził zadowolony O'Leary w rozmowie z dziennikarzami Dagsavisen.

Na Ryanair posypały się ostatnio medialne gromy w związku z oskarżeniem wniesionym przeciwko tej irlandzkiej spółce przez dwie byłe stewardessy. Informacje o panujących w Ryanairze warunkach pracy, jakie zostały przy okazji ujawnione, wywołały cały szereg reakcji, w tym zapowiedzi i zachęty do bojkotu spółki ze strony centrali związkowej LO, związku pracowników lotnictwa cywilnego Parat i wielu polityków. W sprawę zaangażowała się też norweska inspekcja pracy.

Jednak dane ze sprzedaży biletów jasno potwierdzają prawdziwość powiedzenia, że każdy PR to dobry PR. Analityk rynku lotniczego, Espen Andersen z Wyższej Szkoły Handlowej BI nie jest bynajmniej zaskoczony:

- Ludzie będą latać tanio tak długo, jak długo będą mieli taką możliwość. Jeśli by zapytać ich wprost, z pewnością zgodzą się z tym, że pracownicy powinni dostawać chorobowe i być chronieni przed nagłym i nieuzasadnionym wypowiedzeniem. Ale jeśli dla nich jako dla konsumentów najkorzystniejsze jest latanie za ekstremalnie niską cenę, mało kto zrezygnuje z tego z powodów ideologicznych.


Na podstawie: Dagens Næringsliv








Reklama
Gość
Wyślij


Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok