Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Aktualności

Brak porozumienia między dostawcami telewizyjnymi. Ponad milion osób straciło dostęp do kanałów

Maja Zych

04 marca 2020 11:19

Udostępnij
na Facebooku
Brak porozumienia między dostawcami telewizyjnymi. Ponad milion osób straciło dostęp do kanałów

Kanały oferowane przez Discovery zostały wyłączone dla klientów Get w dzień zerwania negocjacji. CC0 Public Domain / publicdomainpictures.net

We wtorek 3 marca Get – popularny dostawca usług internetowych, należący do grupy Telia – poinformował o zerwaniu negocjacji z amerykańską firmą Discovery na temat warunków nowej umowy. Brak porozumienia dla nawet ponad miliona norweskich klientów oznacza utratę dostępu do popularnych kanałów, za które zapłacili.
W ramach rekompensaty firma Get zapewnia jednak, że użytkownicy mogą wybrać wśród szerokiej oferty usług streamingowych i telewizyjnych.
Reklama

Brak porozumienia

Termin zakończenia negocjacji ustalony był na północ we wtorek 3 marca, jednak rozmowy przedłużyły się do godziny 8 rano – w związku z brakiem porozumienia norweska firma Get podjęła jednak decyzję o zerwaniu pertraktacji. Dla ponad miliona klientów w kraju fiordów oznacza to utratę kanałów oferowanych przez Discovery – chodzi tutaj przede wszystkim o TVNorge, MAX, Fem, Vox  oraz Eurosport.

Powodem zerwania negocjacji są kwestie finansowe – według informacji podanych przez Discovery Get chciała płacić za oferowane kanały mniej niż inni norwescy dostawcy usług telewizyjnych. Z kolei Get twierdzi, że amerykańska firma odmówiła zawarcia tymczasowej umowy, która zapewniłaby norweskim klientom dostęp do kanałów do czasu ustalenia warunków długoterminowego porozumienia.

Na to mogą liczyć klienci

Norweski dostawca na swojej stronie internetowej przeprosił za wszystkie niedogodności, które niesie ze sobą zerwanie negocjacji oraz zapewnił, że wszyscy klienci mogą liczyć na rekompensatę w związku z utratą opłaconych kanałów. Do czasu uzgodnienia warunków nowej umowy z Discovery otrzymają oni 25 dodatkowych punktów, które będzie można przeznaczyć na usługi streamingowe oraz 25 innych kanałów telewizyjnych.

Aby ci to ułatwić, wybraliśmy już za 20 punktów C More, dzięki czemu masz już dostęp do dużego wyboru filmów i seriali bez konieczności robienia czegokolwiek. Jeśli jednak wolisz coś innego, może łatwo wymienić C More na inną treść w menu Opcji (Valgmenyen). Menu Opcji znajdziesz na get.no/kanalvelger lub w aplikacji Min Get. ~Get

Reklama
Gość
Wyślij


Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok