Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

PODRECZNIKI SZKOLNE ??? - Norwegia

Czytali temat:
(899 niezalogowanych)
92 Posty
Maja00 z
(maja00)
Początkujący
Witam ! Mam pytanie jak się ma sprawa z podręcznikami do szkoły dla dziecka??? Konkretnie chodzi o pierwszą klase , dużo tego jest i kiedy daja wykaz jakie kupic i przede wszystkim gdzie się kupuje podręczniki?? Musze przyznać ze jestem zielona w tym temacie ??
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3026 Postów
Eliza K
(Elise)
Maniak
maja00 napisał:
Witam ! Mam pytanie jak się ma sprawa z podręcznikami do szkoły dla dziecka??? Konkretnie chodzi o pierwszą klase , dużo tego jest i kiedy daja wykaz jakie kupic i przede wszystkim gdzie się kupuje podręczniki?? Musze przyznać ze jestem zielona w tym temacie ??
Dzieci dostaja ze szkoly podreczniki za darmo, znaczy sie pozyczaja.
Dzieci dostaja tez zeszyty. olowki, itp.
Wiec nic oprocz tornistra/plecaka i piornika nie musisz kupowac.
Mowa oczywiscie o szkole podstawowej.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3656 Postów
Anna Bak
(Lindemans)
Maniak
W gimnazjum (ungdomsskole) rowniez podreczniki sa w szkole. Obowiazkowo musza byc oblozone (wystarczy szary papier), bo kilku dniach nauczyciel sprawdza. Jesli uczen zgubi, lub zniszczy podrecznik wtedy nalezy go odkupic
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
92 Posty
Maja00 z
(maja00)
Początkujący
poważnie???? To jestem trochę w szoku ???? Nie miałam pojęcia Sugerowałam się ze trzeba kupić jakiś komplet podręczników jak w Polsce, ale widać tylko w Polsce tak wyzyskują rodziców Dzięki za informacje
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
100 Postów
nadin .
(nadins)
Początkujący