Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

rejestracja - bezrobocie - Norwegia

Czytali temat:
Borys J. Justyna Kaha mark485 Mikolaj Szczeszek (2466 niezalogowanych)
5 Postów
Daniel Rojewski
(snaker666)
Wiking
Witam wszytstkich!

mam pytanie odnosnie rejestracji jako bezrobotny - moge to zrobicprzez internet i co dalej sie dzieje? jak dlugo czekam na kody i wytyczne co do meldingów? Chce zminic adres i najlepiej gdyby przyszly one e-mailem - czy jest to mozliwe? Moge gdzies dostac instrukcje jak wypelniac karty meldunkowe?

Przepraszam za mnostwo pytan ale jestem zielony...z gory dzieki wielkie za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Hilton)
Wiking
snaker666 napisał:
Witam wszytstkich!

mam pytanie odnosnie rejestracji jako bezrobotny - moge to zrobicprzez internet i co dalej sie dzieje? jak dlugo czekam na kody i wytyczne co do meldingów? Chce zminic adres i najlepiej gdyby przyszly one e-mailem - czy jest to mozliwe? Moge gdzies dostac instrukcje jak wypelniac karty meldunkowe?

Przepraszam za mnostwo pytan ale jestem zielony...z gory dzieki wielkie za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam

Jak juz sie zarejestrujesz przez internet, to do domu przysla ci kod, ktory musisz sie potem na stronie zalogowac pierwszy raz. Na kod okolo tygodnia sie czeka. A meldingi wysylasz co 14 dni, tam pisze kiedy. Instrukcja wypelniania meldingu na internecie jest bardzo prosta, zaznaczasz po prostu "ja" albo "nei" i juz. Kod nie przyjdzie mailem
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
72 Posty

(SanLi)
Początkujący