Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

Jaka praca ? - Norwegia

Czytali temat:
3 Posty
misieq96
(misieq96)
Wiking
Cześć,

Ostatnio myślę o wyjeździe za granicę i dość przypadkiem trafiłem na Norwegię i zainteresowałem się bardziej tym krajem. Ogólnie myślę o przyjeździe na dosyć długo.
Trochę poczytałem o pracy tutaj i zastanawiam się jak mogłoby to wyglądać na początku, bo chciałbym znaleźć pracę w swoim zawodzie, czyli: serwisant sprzętu IT. Jestem po studiach mam inżyniera, doświadczenie około 5 lat w tym zawodzie. I teraz pytanie, czy jest szansa, żeby taką pracę dostać na początek. Słyszałem, że podobno takie zawody są raczej niedostępne dla migrantów. Ale nie wiem na ile jest to prawdziwe.
Dajcie znać jak to wygląda. Jeżeli o język chodzi, to tylko angielski.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3258 Postów
boj fra oszlo
(bojfraoszlo)
Maniak
...prawdopodobnie wrzuciłeś to zapytanie na wszystkie polonijne fora,gdzie teoretycznie płace są wysokie,prawda?...Niemcy,Szwajcaria,Norwegia,itd.....
..no coź...nie masz źadnych argumentòw ,źeby pracować tutaj w zawodzie...no chyba ,źe to 5 letnie doswiadczenie było w miedzynarodowej firmie i znasz angielski biegle w mowie i pismie(potwierdzone certyfikatami)...
...,,Norwegia" zatrudnia chetnie polskich magistròw na stanowiskach sprzątaczek i pomocnikòw na budowie...jednostkom ,pojedyncze przypadki powtarzam z wyźszym wykształceniem po odbyciu kursòw jezykowych i zawodowych udaje sie awansować...co nie oznacza pracy za biurkiem...a zostają takimi brygadzistami ,dalej pracujac fizycznie zazwyczaj...
...1 na 100 znajdzie prace niefizyczną..
...miłej lektury i nie poddawaj sie...
...jak mòwią tutejsi indianie...
..sky has no limit !....(tutaj pułap to celling..na budowie lub w kanciapie sprzątaczek....
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 4