Dziękuję giovi, będę tam wysyłał.
Może macie jakichś ciekawych pracodawców, firmy czy kogoś, a może wy możecie załatwić? Jeśli tak to byłbym bardzo, bardzo wdzięczny. Chociaż jakiś namiary...
z góry dzięki za pomoc.
te hilton jak tak błędy w angliku wygarniasz to znaczy ze jestes studencak wiec nie odpowiadaj na takie posty hlopakowi bo jestem na 100 pewny ze nie masz pojecia o robocie ja oram tu 8 lat i dlamie to kazdy student to porazka
many507 napisał: te hilton jak tak błędy w angliku wygarniasz to znaczy ze jestes studencak wiec nie odpowiadaj na takie posty hlopakowi bo jestem na 100 pewny ze nie masz pojecia o robocie ja oram tu 8 lat i dlamie to kazdy student to porazka
Jestem nauczycielem angielskiego z wieloletnim doswiadczeniem to raz, dwa - na "te" to tramwaj staje , albo trolejbus, a trzy - porazka jestes ty sam. Ja jestem 100% pewna, ze jestes wtórnym analfabetą. pozdrawiam.
Hilton napisał: Szczerze? Wszystko, jest tam bardzo duzo błędów. podstawowych. co nie znaczy ze nie da sie tego zrozumiec , ale wydaje mi sie ze znajomosc jezyka przynajmniej okreslana na komunikatywną, jest na tyle dobra, ze nie robi sie tego typu błędow.
Moze znajdziesz inna prace. Ucz sie norweskiego, a bedziesz w domu jak to mawiają.
Hilton tak jak duzo osob pisze czesto piszesz rzeczowo i na temat... ale czasem piszesz bzdury...
mowie tutaj o angielskim... co do ostatniego zdania sie zgodze... lecz jesli chodzi o angielski to zazwyczaj wystarczy abys ie dogadac.... nikt nie szuka osob w budowlance z perfekcyjnym angielskim.... ale wiecej nei pisze... bo znowu mnie zaszczekasz narka
traveleroslo napisał: Hilton napisał: Szczerze? Wszystko, jest tam bardzo duzo błędów. podstawowych. co nie znaczy ze nie da sie tego zrozumiec , ale wydaje mi sie ze znajomosc jezyka przynajmniej okreslana na komunikatywną, jest na tyle dobra, ze nie robi sie tego typu błędow.
Moze znajdziesz inna prace. Ucz sie norweskiego, a bedziesz w domu jak to mawiają.